Odjechała mi żona (nagle)

1. Data: 2003-12-03 13:23:50

Temat: Odjechała mi żona (nagle)
Od: "Adaś" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie na zawsze, ale nie będzie jej ze dwa miesiące. Zdążyła powiedzieć to
jest łopatka a to karczek - wskazując na coś zamrożone "na kość". Pewnie w
tym stanie może TO doczekać do jej powrotu ale jesteśmy głodni - my bo mam
dwoje dzieci (24, 27). Nie wiem nawet czy TO jest ze świnki czy z krówki.
Może ktoś mi podpowie jak TO w sposób prosty i skuteczny przygotować przed
zjedzeniem.
Jako ostrzeżenie proszę potraktować informację, że to może nie być moje
ostatnie moje pytanie.
Aha TEGO mam sporo będzie pewnie po dwa, trzy kilogramy.

Pozdrawiam.
JAdam

1. Data: 2003-12-03 13:36:04

Temat: Re: Odjechała mi żona (nagle)
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 3 Dec 2003 14:23:50 +0100, "Ada?" <j...@i...pl>
wrote:

>Nie na zawsze, ale nie b?dzie jej ze dwa miesi?ce. Zd??y?a powiedzie? to
>jest ?opatka a to karczek - wskazuj?c na co? zamro?one "na ko??". Pewnie w
>tym stanie mo?e TO doczeka? do jej powrotu ale jeste?my g?odni - my bo mam
>dwoje dzieci (24, 27). Nie wiem nawet czy TO jest ze ?winki czy z krówki.
>Mo?e kto? mi podpowie jak TO w sposób prosty i skuteczny przygotowa? przed
>zjedzeniem.
>Jako ostrze?enie prosz? potraktowa? informacj?, ?e to mo?e nie by? moje
>ostatnie moje pytanie.
>Aha TEGO mam sporo b?dzie pewnie po dwa, trzy kilogramy.

> [...]

to straszne...Ty masz przeciez stare konie a nie dzieci? nie
umieja gotowac??? straszne.....zanim mozna Ci pomoc musisz jednak
oprzydusic te dzieci niech sie udziela.....

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-12-03 14:42:15

Od: "Barbara" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karczek wyglada jak surowy baleron tzn powinien byc prostokatny z "nitkami"
tluszczu w srodku. Lopatka moze byc mniej ksztaltna tzn tworzy np bryle.
Moze byc w srodku kosc. Jedno i drugie jest ze swinki. Karczek mozna udusic
lub zrobic kotlety (ale moga byc tlustawe).
Lopatke zazwyczaj sie przekreca przez maszynke na kotlety mielone lub
klopsy, ale mozna tez udusic w calosci.
Kiedys mialam problem z rozroznieniem wolowego i wieprzowego mieska. Moj
pies nie jadal wieprzowiny wiec jak mu dalam po kawalku jednego i drugiego,
to wiadomo co wybral. I trafil w 10.!
zycze smacznego
Basia

1. Data: 2003-12-03 14:47:58

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara wrote:

> [...]
> Moze byc w srodku kosc. Jedno i drugie jest ze swinki. Karczek mozna udusic
> lub zrobic kotlety (ale moga byc tlustawe).

Mozna tez upiec, wtedy duzo tluszczu sie wytopi i dodatkowo jest smalec.
Piec pod przykryciem (folia) ok. 1,5 godz.

Krycha

1. Data: 2003-12-03 14:59:54

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
> Lopatke zazwyczaj sie przekreca przez maszynke na kotlety mielone lub
> klopsy, ale mozna tez udusic w calosci.

Mozna tez zrobic gulasz.

> Kiedys mialam problem z rozroznieniem wolowego i wieprzowego mieska. Moj
> pies nie jadal wieprzowiny wiec jak mu dalam po kawalku jednego i
drugiego,
> to wiadomo co wybral. I trafil w 10.!

No i wolowina jest ciemniejsza, bardziej czerwona niz mieso swinkowe. Czy
pies testowal tez inne rzeczy? ;))

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-12-03 15:24:58

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-12-03 15:59:54 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Kruszynka \* skreślił te oto słowa:

> Mozna tez zrobic gulasz.

Gulasz z czegos innego niz wołowina to zbrodnia po prostu :/

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-12-03 15:57:17

Od: "Adaś" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, czym różni się duszenie (kojarzy mi się jakoś inaczej) od
pieczenia?
JAdam

1. Data: 2003-12-03 18:09:19

Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Mozna tez upiec, wtedy duzo tluszczu sie wytopi i dodatkowo jest smalec.
> Piec pod przykryciem (folia) ok. 1,5 godz.
Dwa, trzy kilogramy wystarczy 1,5 godziny? Żebyś człowieka nie otruła...

Hania

1. Data: 2003-12-03 18:10:11

Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam, czym różni się duszenie (kojarzy mi się jakoś inaczej) od
> pieczenia?
Dusi się w garnku (z niewielką ilością wody na przykład), a piecze w
piekarniku.

Hania

1. Data: 2003-12-04 07:09:51

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie na zawsze, ale nie będzie jej ze dwa miesiące. Zdążyła powiedzieć to
> jest łopatka a to karczek
=====
Chyba wszelkie wyjaśnienia dot. mięsa będą, jak gadanie ślepemu o kolorach.
Kolego! Weź se na te dwa miesiące do domu gosposię, co Ci te mięsa potrafi
rozpoznać (może też i przyrządzić coś będzie umiała :).

waldek
=====

Z zycia gazet....."Kuchnia"
OT -czosnkowy blender
Piernik z kramu światecznego - szukam przepisu
Keks
odgrzewany ryż