Re: Odkamienianie grzejników CO - ktoś słyszał o czymś takim?

From: "Panslavista" <p...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Odkamienianie grzejników CO - ktoś słyszał o czymś takim?
Date: Sun, 26 Apr 2009 13:53:18 +0200

Użytkownik "Areq" <a...@g...com> napisał w wiadomości
news:f8de8da8-7c31-4516-bff5-e73470d1cfe4@f1g2000prb
.googlegroups.com...
Od jakiegoś czasu mieszkam w kamienicy z 1920 roku. Na całe mieszkanie
65m2 są jedynie dwa kaloryfery żeliwne, każdy o długości 1m. Zimą w
mieszkaniu było po prostu zimno. Zaproponowałem właścicielce wymianę
kaloryferów na miedziano aluminiowe co wiąże się ze stosunkowo
niewielkim kosztem (około 2,5k zł).
W odpowiedzi usłyszałem, że nie chce ich wymieniać, ale zgodzi się na
odkamienienie istniejących grzejników.
Czy ktoś z was slyszał o takiej usłudze? Kto to może w Warszawie robić
i jaki byłby to koszt?

Pozdrawiam
Arek

Broń cię Panie Boże - ta instalacja jest już dziurawa, Zaczniesz od
grzejników, a skończysz na budowie od nowa.