Re: Odkurzacz

Data: 2003-08-29 19:46:15
Temat: Re: Odkurzacz
Od: "Edyta i Darek" <e...@p...onet.pl>

cześć
na temat odkurzania to ja terz mogę się wypowiedzieć bo właśnie 2 dni temu
mąż mój prał wykładzinę bardzo brudną i co ci powiem to się odprała chociaż
nie wieżyłam w to !!!Otóż wodę do odkurzacza wlewa się tylko zimną a nie jak
kolega pisał ciepłą no i faktycznie spryskać najpierw wodą z płynem którą
wcześniej rozrobiłeś i zamontowałeś w odkurzaczu i po chwili odkurzać ale
szczatkę przesuwaj bardzo powoli to wtedy lepiej wciągnie brud a jak jest
bardzo brudny to kilka razy w tym miejscu -Apropo firmy to był to philips i
muszę dodać że naprawdę super pierze-Pozdrawiam-Edyta

http://www.gazeta.pl/usenet/