Odkurzacz dla alergika

11. Data: 2007-09-24 14:38:38

Temat: Re: Odkurzacz dla alergika
Od: Mariusz <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm wszystkie osoby ktore znam majace alergie ktore sobie kupily takie
drogie odkuracze nie maja zadnych efektow na lepsze po zmianie
odkurzacze z 200 zl za 7000 zl...

Mariusz

12. Data: 2007-09-24 15:58:50

Od: "tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no chyba, ze sie jakis grzyb rozpyli razem z tym nawilzonym powietrzem ;)

w ewaporacyjnym nic sie nie rozpyla- nie ma takiej mozliwosci :-)

tomasz

13. Data: 2007-09-25 09:03:52

Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Artur Filipowicz wrote:
> Witam,
> nie wiem czy to pytanie na właściwą grupę - ale nie wiem gdzie
> zapytać... Mam syna który ma alergię na roztocza kurzu domowego -

wspolczuje bo to "hamski" dar od rodzicow, mam podobny...

Zelmer Wodnik - nie taki drogi, polski ale w miare ok.. choc niekotre czesci
projektowal debil lub księgowy (obcial na jakosci). Zatrzaski pekaja, mogli dac
te elementy metalowe.

Ale filtruje bardzo fajnie, filtr hepa jest czysty i sie nie zapycha szybko ale
musisz uwazac by nie przewrocic odkurzacza (zassa wode i zasyfi totalnie hepa).
Mozna oddychac tym powietrzem co idzie z wylotu bez obaw!! Nie ma porownania do
tanich rozsiewaczy kurzu z marketu.

Moge polecic ale uwazaj na: wywrocenie odkurzacza, wlaczenie bez wody nalanej
do zbiornika. Bedziesz CELEBROWAC sprzatanie bo odkurzacz trzeba odpowiednio
zlozyc, przygotowac a pozniej WYMYC bo zagnije = CZASSSSSS :)

i zla grupa przy okazji - grupa .dom bedzie lepsza.

14. Data: 2007-09-25 16:42:24

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wrote:

> od niego lepsze jest tylko duuze
> akwarium morskie (ze slona woda) ktore w sposob wrecz genialny oczyszcza i
> odswieza powietrze w domu (i w sumie za koszt Rainbow'a to bys takie
> akwarium postawil ;-))

jest jeden problem - takie akwarium bardzo, ale to bardzo podnosi wilgotność
powietrza. Mogą z tego wyrosnąć pleśnie na drewnianych elementach czy w
ogóle gdzie popadnie, a z pleśniami to już nie ma cacy cacy, dla alergika
roztocza przy nich to pesteczka. Mówię z doświadczenia - 4 akwaria w pokoju
i niewłaściwa wentylacja :)

--
www.vegie.pl

15. Data: 2007-09-25 16:44:07

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

TMK wrote:

> Obawiam sie ze porządne morskie to trochę... wiedzy i pracy. Ale faktem
> jest że dobre akwarium czyli z regulowana temperaturą (grzałaka +
> wiatraczki do chłodzenia) doskonale reguluje mikroklimat w domu. Najlepsze
> są akwaria bez pokrywy -Tyko trzeba piknować Nemo zeby nie wyskoczył:)
> TMK

jeszcze raz przypominam, na wszelki wypadek - akwarium to spore ryzyko
wytworzenia "grzybicznej" atmosfery, czyli ciepło + mokro. Z tego wyrastają
na każdym fragmencie materii organicznej pleśnie, które są po porstu
mordercze dla alergików.

--
www.vegie.pl

16. Data: 2007-09-25 21:38:13

Od: "Artur Filipowicz" <a...@k...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
>a jako ze zostanie Ci duuzo pieniazkow to na okres zimowy kup do pokoju
>dziecka jeszcze nawilzacz EWAPORACYJNY ktory w cyklu ciaglym nie tylko
>nawilza ale takze oczyszcza powietrze, od niego lepsze jest tylko duuze
>akwarium morskie (ze slona woda) ktore w sposob wrecz genialny oczyszcza i
>odswieza powietrze w domu (i w sumie za koszt Rainbow'a to bys takie
>akwarium postawil ;-))
>
> tomasz

Nawilżacz ewaporacyjny już mam :) ELDOMA...
A poza tym to pojeździłem trochę i pooglądałem i posłuchałem opinii różnych
sprzedawców i chyba jednak kupię tego używanego rainbowa po serwisie
generalnym za 1800 zł - cena porównywalna do DYSANA lepszego, a chyba jednak
woda ktorą wyleje wraz z syfem przemawia do mnie bardziej niż odwirowywanie
zanieczyszczeń i HEPA która przecież na logikę musi się zanieczyszczać W
TRAKCIE odkurzania - więc już W TRAKCIE odkurzacz powinien mieć mniejszą
moc, skuteczność itp. Poza tym parę osób (i to nie tylko z RAINBOW)
powiedziało mi że filtry zmywalne to pomyłka bo się po kilku-kilkunastu
myciach nie nadają do użytku...
Moim problemem jest tylko to ze nie znalazłem nigdzie sensownego sklepu
DYSANA - tak żeby pogadać z kimś kto może mi pokazać skuteczność tego
odkurzacza...
Pozdrawiam i dzieki za pomoc
Artur

17. Data: 2007-09-26 05:47:15

Od: Juanitos <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Filipowicz pisze:
> [...]
> Moim problemem jest tylko to ze nie znalazłem nigdzie sensownego sklepu
> DYSANA - tak żeby pogadać z kimś kto może mi pokazać skuteczność tego

To bardzo dobra decyzja; najlepszy model Raibowa to praktycznie ten
pierwszy w cenie (nowy) ok. 2500$ bez obsługowy (filtr metalowy, myje
się w zmywarce). Moc jak należy i nie do zabicia.
Życzę zdrowia i pozdrawiam
Juanitos

18. Data: 2007-09-26 19:44:36

Od: "tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chyba jednak kupię tego używanego rainbowa po serwisie
> generalnym za 1800 zł

a kto bogatemu zabroni- ja bym powiedzial, ze mnie nie stac wydac tyle kasy
na starego grata ;-) nie jest tez prawda ze ten odkurzacz zatrzymuje 100%
zanieczyszczen jak go reklamuja, nawet Rainbow powinien byc wyposazony w
HEPA jak chcesz miec pewnosc skutecznosci- to ze takiego filtra brak to
zaden argument

> - cena porównywalna do DYSANA lepszego, a chyba jednak woda ktorą wyleje
> wraz z syfem przemawia do mnie bardziej niż odwirowywanie zanieczyszczeń i
> HEPA która przecież na logikę musi się zanieczyszczać

poczytaj o DYSONIE- jest tak zbudowany ze praktycznie nie potrzeba zadnego
filtra! hepa jest tylko dodatkiem i prawie sie nie zanieczyszcza

> [...]
> moc, skuteczność itp. Poza tym parę osób (i to nie tylko z RAINBOW)
> powiedziało mi że filtry zmywalne to pomyłka bo się po kilku-kilkunastu

czy osoby te uzywaly DYSON'a czy tylko slyszaly albo im sie wydaje ze tak
powinno byc? zapewniam, ze to mit

> Moim problemem jest tylko to ze nie znalazłem nigdzie sensownego sklepu
> DYSANA

DYSON'a maja w MediaMarkt ale nie licz na kompetentna obsluge- poczytaj
informacje z ich strony WWW zeby zrozumiec jak to dziala

tomasz

19. Data: 2007-09-26 20:08:29

Od: "Artur Filipowicz" <a...@k...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> DYSON'a maja w MediaMarkt ale nie licz na kompetentna obsluge- poczytaj
> informacje z ich strony WWW zeby zrozumiec jak to dziala

Dzieki jeszcze raz za porady...
Nadal nie wiem czy robie dobrze czy źle decydując się na odkurzacz bez
HEPA - ale DYSANA odradzili mi sprzedawcy w EURO RTV AGD - powiedzieli ze
lepsze sią philipsy bo DYSANA trzeba myć (pojemnik) i nietrwaly filtr ma -
ciekawe co?
Pozdrawiam
Artur

20. Data: 2007-09-26 20:19:46

Od: "tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> powiedzieli ze lepsze sią philipsy bo DYSANA trzeba myć (pojemnik) i
> nietrwaly filtr ma - ciekawe co?

pewnie maja nizsza marze na DYSONie :-) kazdy pojemnik raz na jakis czas
kazdy trzeba myc (raz na miesiac wystarczy) jak nie chcemy zeby byl brudny,
a wedlug producenta fitr ma "dozywotnia" trwalosc- wedlug mnie taki okres
jest w zupelnosci wystarczajacy ;-) nowe modele maja az 2 fitry HEPA i
potrafia odfiltowac nawet dym papierosowy! nie warto wierzyc niekompetentnym
sprzedawcom...

tomasz

internetowy atlas anatomiczny
Re: podejście holistyczne, gdzie ?
Fałd karkowy - ciąża 12 tydzień - pytanie
Biodacyna i zapalenie płuc pocieszcie...pomóżcie proszę
ruchy zebow gornych dwojek