Fałd karkowy - ciąża 12 tydzień - pytanie

1. Data: 2007-09-23 18:02:32

Temat: Fałd karkowy - ciąża 12 tydzień - pytanie
Od: "Marek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Będąc ostatnio na wizycie ,lekarz ginekolog dokonał badania USG mojej
ciąży (12 tydzień , 5 dzień) w których to określił następujące wymiary :
CRL - 57 mm - 12,5 Hbd
NT - 2,1 mm
NB - 5mm
Czy te parametry ultrasonograficzne ciąży są dobre ?
Czy mieszczą się w normach , szczególnie chodzi mi tutaj o paramter NT ?
Proszę o wypowiedź i z góry dziękuję za pomoc .
Dana

2. Data: 2007-09-24 09:11:52

Temat: Re: Fałd karkowy - ciąża 12 tydzień - pytanie
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy mieszczą się w normach , szczególnie chodzi mi tutaj o paramter NT ?
> Proszę o wypowiedź i z góry dziękuję za pomoc .

rozumiem ze lekarz zrobil i cie wyrzucil z gabinetu ew. ty nie masz
jezyka i nie potrafisz zapytac lekarza o swoja ciaze wolisz opierac sie
na opinii grupy ktora moze napisac wszytsko.
gratuluje.
p.

3. Data: 2007-09-24 10:07:00

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Wrz, 11:11, pamana wrote:
> [...]
> jezyka i nie potrafisz zapytac lekarza o swoja ciaze wolisz opierac sie
> na opinii grupy ktora moze napisac wszytsko.

To świadczy o tym, jaki lekarz zrobił badanie.
Ja też niewiele widziałam na ekranie (USG jamy brzusznej, serca - nie
mówiąc o głośnych spostrzeżeniach l. w czasie badania), dostawałam
opis/wynik i słyszałam:
- Następny proszę!

--
Pozdrawiam :)
JM

4. Data: 2007-09-24 15:59:46

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ja też niewiele widziałam na ekranie (USG jamy brzusznej, serca - nie
> mówiąc o głośnych spostrzeżeniach l. w czasie badania), dostawałam

a potulny pacjent wychodzi wiec swiadczy to tez o pacjencie.
takich lekarzy sie olewa i nie przychodzi do nich na prywatne wizyty.
p.

5. Data: 2007-09-24 18:40:25

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Wrz, 17:59, pamana wrote:
> [...]
> a potulny pacjent wychodzi wiec swiadczy to tez o pacjencie.
> takich lekarzy sie olewa i nie przychodzi do nich na prywatne wizyty.

To wiem, ale...
Poza tym, jak tu się kłócić mając pełen pęcherz?
;)

6. Data: 2007-09-24 21:30:02

Od: Kimy <k...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,
dziwi mnie to (że jeśli ci lekarz nie powiedział), że sama nie pytałaś czy
jest to w normie czy nie.
No ale cóż...
Norma NT zależy od wymiaru CRL (długość ciemieniowo-siedzeniowa), ale w
11-14tc nie powinna przekraczać 2.5 mm.

--
pozdrawiam,
Kimy

7. Data: 2007-09-24 21:39:24

Od: Kimy <k...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze jedno,

tak dla porównania,
ja w 13tc miałam
CRL 7,46
NT 1,1
Ja nie będę interpretować twoich wyników, powinien zrobić to twój lekarz.

I więcej zainteresowania sobą i swoim maleństwem!

--
pozdrawiam,
Kimy

8. Data: 2007-09-25 08:19:45

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To wiem, ale...
> Poza tym, jak tu się kłócić mając pełen pęcherz?
> ;)

a to do zbadania tego czegos trzeba miec pelny pecherz?
p.

9. Data: 2007-09-25 10:24:52

Od: Kimy <k...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisał:

> a to do zbadania tego czegos trzeba miec pelny pecherz?
> p.

Może gdy masz pełen pęcherz do badaniań usg płodu, to lepiej go widać,
albo staję się większy i pulchniejszy
błahahahaa

--
pozdrawiam,
Kimy

10. Data: 2007-09-25 16:43:11

Od: "murziczek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a to do zbadania tego czegos trzeba miec pelny pecherz?
> p.
Oj,to w duzej mierze zalezy od lekarza;-)
ja chodziłam do takiego jednego,ktory kazał miec bardzo wypełniony
pęcherz,więc ledwo wchodziłam na to badanie,litosciwie przemilczę nazwisko
lekarza,powiem tylko ze na B. i ze szpitala na Inflanckiej w Warszawie.
Potem chodziłam juz do bardziej wyedukowanych lekarzy,nie tylko w usg i było
zupełnie inaczej,a i wyniki inne,ale to to juz inna historia.
pozdrawiam
Iwona

Biodacyna i zapalenie płuc pocieszcie...pomóżcie proszę
ruchy zebow gornych dwojek
Rozne cisnienie w obu rekach
Nootropil a terapia jąkania i zaburzeń mowy
Co na ostry bol gardla???