Odmówili aborcji zgwałconej 14-latce [cross]

191. Data: 2008-06-09 14:56:11

Temat: Re: Odmówili aborcji zgwałconej 14-latce [cross]
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Z. pisze:

> Wiadomo też powszechnie że gdy nieletni kradnie, morduje, zastrasza itp. to
> nie można mówić o przestępstwie.

a o czym?

--
http://dokad.prowadzi.patrz.pl
tren hakker, tre Niro, t-ster

trener is nimi mnogoe smog sdelat'
trener is igracima
trener is kentakija
trener is šefom
trener is herr andrej pomahae
trener is
trener is´dzia bob mohylew na klaczy

sygnaturka moze mieć maksymalnie 4 wiersze, to co widzisz powyżej, to po
prostu kilka sygnaturek.

192. Data: 2008-06-09 16:14:26

Od: Marek Krużel <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy: Mon, 09 Jun 2008 07:40:30 +0200, kto: gazebo, co:

> o rany, irytuje mnie czarny motloch wpieprzajacy sie innym w zycie

być może co innego jest dla nich oczywiste ;)

193. Data: 2008-06-09 18:16:13

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> ""GW" w sobotę napisała, że ciąża miała być wynikiem gwałtu. Jednak
> według informacji z lubelskiej prokuratury, 14-latka nie była zgwałcona,
> [...]

biedna ta lubelska prokuratura

"Sąd ani nie udziela zgody, ani nie zabrania, ani nie sprawdza, czy
aborcja została dokonana. To jest już sprawa małoletniej, jej rodziców i
lekarzy"

wizjoner normalnie ten Tchorzewski

--
Take Up Thy Stethoscope And Walk

194. Data: 2008-06-09 19:56:41

Od: Belzebub <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 7 Jun 2008 16:01:38 +0200, doszła do
mnie wiadomość <27oqmva03svf$.rqawdo5acaim$.dlg@40tude.net>, w której
czytam:

Odetchłem z ulgo.

--
Tomasz Jasiński
Jak wiadomo, Pan Bóg jest wszechmocny i wszystko

195. Data: 2008-06-09 20:17:21

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 09 Jun 2008 21:56:41 +0200, Belzebub napisał(a):

> Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 7 Jun 2008 16:01:38 +0200, doszła do
> mnie wiadomość <27oqmva03svf$.rqawdo5acaim$.dlg@40tude.net>, w której
> czytam:

> Odetchłem z ulgo.

No, możesz gubić śmiało:-)

196. Data: 2008-06-09 20:30:29

Od: "Hermiona" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@c...net> napisał w wiadomości
>w zastepstwie Sky bo chyba przysnal
>
> http://www.rmf.fm/fakty/?id=138108

Nie było gwałtu, to było dobrowolne współżycie dwojga 14-latków.
Jako pretekst do aborcji podano "czyn zabroniony"m czyli współżycie z
dziewczyną młodszą niż 15 lat.
Kasia

197. Data: 2008-06-09 21:10:58

Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Jun 2008 22:30:29 +0200, Hermiona napisał(a):

> [...]
>>
> Nie było gwałtu, to było dobrowolne współżycie dwojga 14-latków.
> Jako pretekst do aborcji podano "czyn zabroniony"m czyli współżycie z

"Agata trafiła do pogotowia opiekuńczego decyzją sądu, w którym działacze
antyaborcyjni złożyli wniosek o pozbawienie jej matki władzy
rodzicielskiej, bo rzekomo wywierała na córkę presję, by usunęła ciążę.
Agata replikuje: - To ja zdecydowałam, że chcę na zabieg, mama wcale na
mnie nie naciskała. I to ja postanowiłam zgłosić sprawę gwałtu do
prokuratury."

http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/antyaborcjon
isci-nekaja-zgwalcona-14-latke,1125025

--
"Mój pogląd odnośnie religii jest taki jak Lukrecjusza. Uważam ją za
chorobę zrodzoną ze strachu i za źródło niewypowiedzianego nieszczęścia

198. Data: 2008-06-09 21:49:16

Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 09 Jun 2008 16:56:11 +0200, tren R napisał(a):

> a o czym?

No właśnie - ty wiesz? Bo skoro ten siedemnastoletni pedofil nie dopuścił
się przestępstwa współżyjąc z czternastolatką - to z czym?

199. Data: 2008-06-09 21:59:31

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Z. pisze:

> No właśnie - ty wiesz? Bo skoro ten siedemnastoletni pedofil nie dopuścił
> się przestępstwa współżyjąc z czternastolatką - to z czym?

nie jestem prawnikiem jeśli chodzi o literę prawa.
natomiast gwałt pozostaje gwałtem, niezależnie od wieku sprawcy.

--
http://patrz.pl/trener
Jadwiniu! Proszę natychmiast rozwiązać tatusia i przeprosić!

200. Data: 2008-06-10 06:47:07

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hermiona, siorbiąc kawkę, tutaj <g2k44d$ubv$1@news.onet.pl> wystukał(a):

> Nie było gwałtu, to było dobrowolne współżycie dwojga 14-latków.
> Jako pretekst do aborcji podano "czyn zabroniony"m czyli współżycie z
> dziewczyną młodszą niż 15 lat.

To w takim razie - już odsuwając na bok wszystkich obrońców życia,
radiomaryjowy tłum, księży nawiedzających szpitale itp. - ja się nie dziwię
lekarzom, że nie chcieli ciąży usunąć.

Krusz.
--
Kruszyna