Odmówili aborcji zgwałconej 14-latce [cross]

71. Data: 2008-06-07 11:10:12

Temat: Re: Odmówili aborcji zgwałconej 14-latce [cross]
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Ndziorl pisze:
> Początkiem życia nowego osobnika.

o Jezu, to twoj potomek?

--
The Gnome

72. Data: 2008-06-07 11:12:35

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> ustalmy: jestem zajebiście ośmieszony

moze jestes, nie znam cie, ustal sobie wlasciwa terminologie :)

> a teraz wygenerujmy jakiś konkret.
>
> "poczęte dziecko nie jest dzieckiem"
>
> już w warstwie frazeologicznej mamy sprzeczność.

i to powinno dac ci do myslenia, po co ktos tworzy takie dziwadla jezykowe

> a teraz odpowiedz mi na pytanie:
> w jaki sposób dokonujesz ustalenia, że dziecko jest dzieckiem albo nim
> nie jest?

Mickiewicz ponoc sie sprzeniewierzyl ale napisze to, szkielko i oko

--
The Gnome

73. Data: 2008-06-07 11:13:31

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Theli pisze:

> NTG

bez jaj krasnoludku

--
The Gnome

74. Data: 2008-06-07 11:16:23

Od: "JanB" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@c...net> napisał w wiadomości

> niunia, ludzie sie mnoza wlasnie przez pocieranie, rzecz w tym, ze
> niektoprzy sobie tego pocierania nie zycza

Zostaw niunię, coś takiego jak ironia wykracza poza jej możlwości
rozumienia:)
I nie wyciągaj z KFa, dobrze jej tam było:P

75. Data: 2008-06-07 11:16:31

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Z. pisze:
> Gazebo, na wypadek gdybyś ostatnio nie czytywał p.s.r.
>
> http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/3b
d4093a23e1c8f3

dziekulski, ale uwazam, ze kazdy ma prawo (niezbywalne) do choroby umyslowej

--
The Gnome

76. Data: 2008-06-07 11:22:24

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 07 Jun 2008 12:38:32 +0200, tren R napisał(a):

> no to trafny wybór?

Kierują się po prostu własnym punktem.. siedzenia :-)

77. Data: 2008-06-07 11:23:51

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> bez jaj krasnoludku

A ja sie ma ten temat do pl.soc.dzieci?

th

78. Data: 2008-06-07 11:27:26

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Theli pisze:

> A ja sie ma ten temat do pl.soc.dzieci?

baaardzo, bo to wlasnie grupa, ktpora moglaby sie (rzeczowo)
przeciwstawic badz poprzec decyzje z uwagi na naturalna potrzebe i
akceptacje, wypowiadaliby sie ludzie zaangazowani a nie z gory okresleni
fanatyzmem, ale ok, jesli nie - moj blad, przepraszam

--
The Gnome

79. Data: 2008-06-07 11:28:07

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 07 Jun 2008 12:48:12 +0200, gazebo napisał(a):

> niunia, ludzie sie mnoza wlasnie przez pocieranie, rzecz w tym, ze
> niektoprzy sobie tego pocierania nie zycza

Tuptuś, no coś Ty, rozmawiamy w końcu o życzeniach, czy o różnicy między
komórkami?

80. Data: 2008-06-07 11:30:12

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Cze, 10:07, gazebo <g...@c...net> wrote:
> w zastepstwie Sky bo chyba przysnal
>
> http://www.rmf.fm/fakty/?id=138108
>
> --
> Take Up Thy Stethoscope And Walk

Gdyby dotyczylo to mojej corki, to w samolot i do cywilizowanego
kraju...

J-23 Flegiel von Trop

osrana flaga
dokopmy niemcom...