Re: Odnawianie starych mebli

Date: Thu, 30 Aug 2001 18:04:41 +0200
From: Gamon' <r...@m...sggw.waw.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Odnawianie starych mebli

YooZ wrote:

> Wiem, że to może OT ale bardzo mi zależy na tym,
> żeby odnowić stare meble, w tym te które stoją w
> OGRODZIE. [...]

Linka zadnego Ci nie podam, ale pwiem jak zamierzam moja stara szafe
odnowic:
1. wstepnie czyszcze z kurzu (szafa stala na uczelni w jakims
warsztacie, wiec z jasnego drewna zrobilo sie czarne)
2. wstepnie czyszcze papierem sciernym te najtrydniej dostepne miejsca
3. przejezdzam cala szafe szlifierka (wlasnie, moze ktos z wawy ma do
pozyczenia taka z podlaczeniem do odkurzacza?) tyle razy, iel to bedzie
konieczne
4. szpachluje szpachla do drewna wszystkie ubytki
5. jeszcze raz szlifuje
6. klade pierwsza warstwe lakieru
7. jeszcze raz szlifuje
8. klade dwie nastepne warstwy lakieru (moze bedzie to troche inaczej,
bo mysle o artystycznych peknieciach na powierzchni drewna - wtedfy
zamiast lakieru bedzie co trzeba).
I tak to sie robi. Jesli meble nie sa drewniane, tylko np. kute lub z
jakichs metali, to w przypadku przerzdewien robisz dokladnie tak samo -
odchodzi tylko szpachla :))))))))
Milej zabawy.

Pozdrawiam,
robal.