Odnośnie obecnego zamętu o aborcje

161. Data: 2013-09-30 18:46:49

Temat: Re: Odno?nie obecnego zam?tu o aborcje
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tia... za to Ty wiesz, co ja wiem. Najlepiej.

Może już się coś zmieniło, no ale jeszcze całkiem niedawno chyba jakieś
odchudzanko się odbywało.
Czy inny detoks.

ale ubaw jest

162. Data: 2013-09-30 18:49:02

Temat: Re: Odnośnie obecnego zamętu o aborcje
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Och, już mi tak nie życz. :/
>
> Ja swoje kursy już odrobiłam. Różne.

A jakie pszy szczygłaś?

163. Data: 2013-09-30 19:45:06

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-30 18:46, Qrczak pisze:
> Dnia 2013-09-30 15:18, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Może już się coś zmieniło, no ale jeszcze całkiem niedawno chyba jakieś
> odchudzanko się odbywało.
> Czy inny detoks.

łona tak wypaca swoje tubby tubby ze schabowych :-P
https://www.youtube.com/watch?v=LKjeBid6IaI

164. Data: 2013-09-30 21:05:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Sep 2013 19:45:06 +0200, <^zazu^> napisał(a):

> łona tak wypaca swoje tubby tubby ze schabowych :-P
> https://www.youtube.com/watch?v=LKjeBid6IaI

Uwierz, fajnie jest bez kompleksów chodzić na pływalnię czy fitness razem z
dwudziestkami.Warto było :-) :-)

165. Data: 2013-09-30 21:12:19

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-30 21:05, Ikselka pisze:

> Uwierz, fajnie jest bez kompleksów chodzić na pływalnię czy fitness razem z
> dwudziestkami.Warto było :-) :-)

wierze. mnie tez trza z 10kg ale nie mam na razie
natchnienia i oczywiście wole się głodzić
niż ćwiczyć..leniwa jestem.

166. Data: 2013-09-30 21:25:33

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-30 16:29, Ikselka pisze:

> Niektórzy potrafią tylko na własnym przykładzie poczuć dolę innych.

Daj spokój. Niedawno utrzymywałaś, że większość bezrobotnych pracuje na
czarno, a teraz twierdzisz, że przymierając z głodu, wybierają kursy dla
florystów z powodu darmowych obiadów? Pogląd na rzeczywistość zmienia Ci
się wraz z potrzebą w dyskusji. Odczucia empatyczne takoż. Istny cyrk.

> Z komentarzy: "Czemu ten plugawy, szowinistyczny wierszyk jest
> tolerowany?"

Jak widać na załączonej dyskusji, nie taki on oddalony od rzeczywistości
z tą swoją plugawością.

Ewa

167. Data: 2013-09-30 21:28:28

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-30 18:49, Qrczak pisze:
> Dnia 2013-09-30 15:25, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> A jakie pszy szczygłaś?

Nie widać? Same wściekłe.

Ewa
--

Ale taki florystyczny to bym chętnie zaliczyła.

168. Data: 2013-09-30 21:29:20

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dnia 2013-09-30 15:18, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Może już się coś zmieniło, no ale jeszcze całkiem niedawno chyba jakieś

A, stąd ta empatia, rozumiem teraz.

Ewa

169. Data: 2013-09-30 21:33:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Sep 2013 21:12:19 +0200, <^zazu^> napisał(a):

> wierze. mnie tez trza z 10kg ale nie mam na razie
> natchnienia i oczywiście wole się głodzić
> niż ćwiczyć..leniwa jestem.

A ja wolę ćwiczyć i móc jeść to, co lubię, oczywiście teraz już rozsądnie -
już nie zjadam np 4 tortów bezowych w kilka dni, ale jeśli już zjem
kawałek, to go po prostu uwzględniam w ogólnym planie dziennym i oprócz
niego zjadam odpowiednio mniej innych rzeczy :-D
Jak chcesz wiedzieć, ile kcal zjadasz (a warto - człek nawet nie wie, kiedy
wciąga nadmiarowe kilokalorie...), to sobie załóż konto tutaj i wpisuj
wszystko (jest wyszukiwarka produktów - sama liczy kcal) do tzw dziennika,
który jest dostępony w opcji płatnej - mnie pomogło, głównie na zasadzie
terapii szokowej, kiedy nagle zobaczyłam, jak niepostrzeżenie ładuję w
siebie te kilotamcoś. Bywało, że wciągałam i 3000 kcal, i więcej - teraz
góra 1500-1700 plus umiarkowane ćwiczenia:

www.ilewazy.pl

Rano włączam kompa i po prostu po każdym posiłku albo po dwóch robię taki
wpis. Warto częsciej, bo w ciągu dnia się zapomina, co się zjadło, a tu
trzeba liczyć uczciwie. I wtedy mam kontrolę, ile jeszcze mogę zjeść,
planuję posiłki doliczam lub odliczam - i co najwazniejsze trzymam się
tego :-)
Polecam wszystkim, świetne!
:-)

170. Data: 2013-09-30 21:34:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Sep 2013 21:25:33 +0200, FEniks napisał(a):

> Daj spokój. Niedawno utrzymywałaś, że większość bezrobotnych pracuje na
> czarno,

Tak- większość bezrobotnych.

> a teraz twierdzisz, że przymierając z głodu, wybierają kursy dla
> florystów z powodu darmowych obiadów?

Stoczniowiec pod 50-kę tak.

Widzisz różnicę?

Masz rodzić za wszelką cenę a reszta nas nic nie obchodzi.
Wrogi rodzinie totalitaryzm
Myślicie że "odpowiedzialny" kler zapłaci?
No i sie qra doigrala
Rosja ma problemy. Z nami.