Re: Odnośnie obecnego zamętu o aborcje

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Odnośnie obecnego zamętu o aborcje
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<l2bco2$36j$1@news.icm.edu.pl> <j...@4...net>
<l2bsg5$4s7$1@news.icm.edu.pl>
<17vlugy2msvqn$.1gj2t1t8b52ra.dlg@40tude.net>
<l2bu3u$81r$2@news.icm.edu.pl>
<5249ab7f$0$2191$65785112@news.neostrada.pl>
<l2cjcr$l2f$2@news.icm.edu.pl>
<5249d292$0$2196$65785112@news.neostrada.pl>
<56qo2t8jw33f.8ur0hh879m1s$.dlg@40tude.net>
<l2ckvl$map$6@news.icm.edu.pl>
<1v83crsmuaxzp$.h0orpygg7c4w$.dlg@40tude.net>
<524a9e01$0$2202$65785112@news.neostrada.pl>
<paapc68lul5e$.700dyud7xpd5.dlg@40tude.net>
<524aa49c$0$2224$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<l2fb5a$d5n$1@news.icm.edu.pl>
Date: Tue, 1 Oct 2013 23:10:48 +0200

Dnia Tue, 01 Oct 2013 22:26:19 +0200, FEniks napisał(a):

> No, jeśli tak, to popatrzmy globalnie, a nie zwalajmy wszystkiego na UE.
> Dla kogo są w ogóle szkoły, uniwersytety itp.itd., które produkują
> bezrobotnych absolwentów?

Państwowa szkoła czy uczelnia to KONSTYTUCYJNA gwarancja dostępu obywatela
do kształcenia. Nie jest planowana pod przyszłe potrzeby zatrudnienia,lecz
pod wszechstronne aspiracje obywateli. Obywatel WYBIERA, czego będzie się
uczył - a już co zrobi z tym wykształceniem, to sprawa dalsza, państwo nie
ma obowiązku dbania o zatrudnienie, ma tylko zapewnić szeroki wachlarz
oświaty.

Co innego kurs unijny prowadzony przez prywatną firmę, która za jedyny cel
ma pozyskanie unijnych pieniędzy DLA SIEBIE - poprzez wykazanie się
okreslonym zestawem szkoleń i minimalną liczbą uczestników. I co ważne - to
UNIA dyktuje, jakie to będą szkolenia. Stąd własnie idiotenkursen w rodzaju
florystyki dla stoczniowca - które to kursy moze poprowadzić byle
kwiaciarka, byle miała układy w firmie szkoleniowej. Czyli przekręt rzeki
pieniędzy - począwszy od źródeł aż do ujścia.