Odnośnie obecnego zamętu o aborcje

171. Data: 2013-09-30 21:35:23

Temat: Re: Odno?nie obecnego zam?tu o aborcje
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Sep 2013 21:29:20 +0200, FEniks napisał(a):

> A, stąd ta empatia, rozumiem teraz.

Kochane kobitki, ale dlaczego wyobrażaci sobie odchudzanie jako głodowanie?
- ja NIE GŁODOWAŁAM, a schudłam :-)

172. Data: 2013-09-30 21:35:46

Temat: Re: Odnośnie obecnego zamętu o aborcje
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie widać? Same wściekłe.

Wściekłe psy to lubię.

> Ale taki florystyczny to bym chętnie zaliczyła.

Ja w sumie też. Nawet taki od Królika.

173. Data: 2013-09-30 21:38:01

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-30 18:44, Qrczak pisze:
> Dnia 2013-09-30 15:44, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Ty to masz wrażenia...

A co mi tam, uczę się.

Ewa

174. Data: 2013-09-30 21:41:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Sep 2013 21:35:46 +0200, Qrczak napisał(a):

> Ja w sumie też. Nawet taki od Królika.

Nooo, zebyście tylko nie musiały - naprawdę nie życzę. Chyba żeby Was
proszono dla dopełnienia grupy (jak mnie), no to tak. Panie z firmy
szkoleniowej wydzwaniały do mnie, czy jestem chętna jako 15-ta, bo by grupy
nie było. No i fajnie było na taklim kursie - byłam na florystycznym,
księgowości i masażu, ekstra. To były kursy z Kapitału Ludzkiego dla osób
"wychodzacych z rolnictwa" - o boszsz, cóż za fikcja, bo nie zazdroszczę
osobom, które łączyły z tymi kursami nadzieję na zatrudnienie, żadna z nich
z powodu ukończenia samego kursu pracy nie znalazła 3-/

175. Data: 2013-09-30 21:42:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Sep 2013 21:38:01 +0200, FEniks napisał(a):

> A co mi tam, uczę się.

Na kursie?
:-]

176. Data: 2013-09-30 21:43:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Sep 2013 21:41:53 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> osobom, które łączyły z tymi kursami nadzieję na zatrudnienie, żadna z nich
> z powodu ukończenia samego kursu pracy nie znalazła 3-/

...nie wspominam już o tym, ze na florystycznym to raczej pełniłam funkcję
instruktora niż kursanta, ma się ten talent 3-)

177. Data: 2013-09-30 21:46:02

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kochane kobitki, ale dlaczego wyobrażaci sobie odchudzanie jako głodowanie?
> - ja NIE GŁODOWAŁAM, a schudłam :-)

Oni też zupę dostali. Europejskom.

178. Data: 2013-09-30 21:47:12

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak- większość bezrobotnych.

> Stoczniowiec pod 50-kę tak.
>
> Widzisz różnicę?

Pszepraszam... Walesa żyje z Nobla czy Causa.

179. Data: 2013-09-30 21:47:14

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-30 21:34, Ikselka pisze:

> Tak- większość bezrobotnych.

> Stoczniowiec pod 50-kę tak.
>
> Widzisz różnicę?

Dobrze że Ty tę różnicę aż w Kielcach dostrzegasz.

Ewa

180. Data: 2013-09-30 21:48:35

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-30 16:28, LeoTar pisze:

> Spostrzegawcza jesteś.

Takie zboczenie mam.

> Szacunek.

Polecam się na przyszłość.

Ewa

Masz rodzić za wszelką cenę a reszta nas nic nie obchodzi.
Wrogi rodzinie totalitaryzm
Myślicie że "odpowiedzialny" kler zapłaci?
No i sie qra doigrala
Rosja ma problemy. Z nami.