Re: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.rec.dom
Date: Sun, 1 Mar 2015 22:50:12 +0100

Dnia Sun, 1 Mar 2015 22:45:44 +0100, @ napisał(a):

> Drugi. Pierwszy raz nie trafilo, kolejny tez nie trafi, wiec odpuszczam.

> A otoz wiem, bo zainteresowalam sie nimi dokladnie :)
> Z racji tego, ze temat mnie osobiscie dotyczy.
> Nie znasz - to poznaj, zanim sie wypowiesz.
>
> Możliwe, że jakiekolwiek podejrzenie choroby
>
> Jasne jasne, zwlaszcza kiedy "niepotwierdzone" jest potem "wykluczone" :)

"W przypadku sytuacji wymagającej zachowania szczególnej ostrożności
szczepienie należy opóźnić do czasu poprawy stanu pacjenta lub wyjaśnienia
wątpliwości. Jeżeli jednak korzyści wynikające ze szczepienia przewyższają
ryzyko wystąpienia NOP i jego konsekwencje, to można je wykonać."

He he, "jeśli korzyści przewyższają ryzyko", dobre, co? Ciekawe, KTO TO
OBLICZA I JAK.

--

XL
pewni siebie.