Re: Odp: Instalacje elektryczne pod tynkiem

Data: 2008-11-25 16:03:01
Temat: Re: Odp: Instalacje elektryczne pod tynkiem
Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

MK pisze:

> Płyta w opisie ma napisane "moc przyłączeniowa 7,2kW". Pod płytę ma być
> gniazdko 3-fazowe. Do domu mam przyłącze elektryczne 3-fazowe. Elektryk
> który kładzie instalację elektryczną powiedział że pod płytę zrobi
> gniazdko 3-fazowe 5x2,5mm2. Więc chyba będzie instalacja 5 przewodowa
> ale tylko do tego gniazdka.

ja do mojej plyty mam 230V, na kablach 2,5 (ztcp) (specjalny, wydzielony
obwod do tego)
ale tez nie uzywam jej w sumie dluzej niz 30 min/dobe
a nie chcialem sie bawic w formalnosci/podpiecia/pierdoly/kucie, zeby
podprowadzic 3-fazy

* tak, mozna podlaczyc plyte pod 230, tylko moze instalacje nie
wytrzymac obciazenia, jezeli bedzie duze