Re: Odp: Odp: Komu karta parkingowa?

Data: 2005-12-19 20:25:35
Temat: Re: Odp: Odp: Komu karta parkingowa?
Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl>

Dnia 2005-12-19 20:51,na pl soc inwalidzi wielce szanowny(a) , jagna
napisał(a):

> Szanowny Panie;
>
> Jeżeli Pan chce być pierwszym wsród równych- primus inter pares, to:

> Non tam praeclarum est scire Latine, quam turpe nescire! W języku
> polskim: Znać łacinę jest chwalebnym, jak haniebnym jej nie znać.

Dobry Wieczór

Widzi Pani mnie bliższy od "Pierwszy miedzy równymi" jest ten cytat czy
raczej droga :
Czy na to złym okiem patrzysz, że ja jestem dobry?" Tak ostatni będą
pierwszymi, a pierwsi ostatnimi>>.<Mt 20.15-16>

Wynika z tego wprost że wcale nie szukam "pierwszych krzeseł w Synagodze"

a co do nauki łaciny faktycznie nie uczyłem się jej gdyż W liceum moim
na profilu który ukończyłem łaciny po prostu nie było a zbyt mało
wiedziałem z dziedziny chemii by pchać się na biol chem gdzie łacina
wykładana była:) Poza tym przypominam równie klasyczne"Polacy nie gęsi i
swój język mają"
--
Piotr
(..)Ale ani głosy totalnej krytyki mnie nie zabiją, ani pochwały nie