Skad katalog Avonu?

1. Data: 2003-05-28 13:22:45

Temat: Skad katalog Avonu?
Od: "madejka" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Podczytuje co i rusz o dobrych kosmetykach z Avonu, wiec pytam, czy mozna
skads dostac katalog, tak zeby poczytac sobie, poprzegladac, zastanowic, czy
koniecznie trzeba miec swoja konsultantke?

Pozdrawiam,

Aga

1. Data: 2003-05-28 13:54:08

Temat: Re: Skad katalog Avonu?
Od: "Gosiaczek" <g...@N...buziaczek.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "madejka" <a...@a...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
czy
> koniecznie trzeba miec swoja konsultantke?

co nieco mozesz zobaczyc tutaj:
http://www.pl.avon.com/PRSuite/buying/showcase.jsp

1. Data: 2003-05-28 13:54:56

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

madejka wrote:
> [...]
> skads dostac katalog, tak zeby poczytac sobie, poprzegladac, zastanowic, czy
> koniecznie trzeba miec swoja konsultantke?

Trzeba miec konsultantke, bo nikt inny nie ma interesu, zeby dac ci
katalog, za ktory musi zaplacic ;-)

Podaj z jakiego miata jestes, to moze jakas sie zglosi do ciebie na
priva.Jesli nie, to mozesz poprosic o wskazanie konsultantki
bezposrednio w Avonie - www.avon.com.pl

Mozesz tez przejrzec kosmetyki w internecie (www.kosmetyki.net.pl) -
sklepik sprawdzony, mozna kupowac.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-05-28 13:56:13

Od: "n...@p...onet.pl" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"madejka" <a...@a...com.pl> wrote in message
> [...]
> skads dostac katalog, tak zeby poczytac sobie, poprzegladac,
zastanowic, czy
> koniecznie trzeba miec swoja konsultantke?

Avon organizuje tzw. dni otwarte, nie wiem skąd jesteś, ale myślę, że
nie tylko w dużych miastach, i tam można sobie wziąć katalog (jest za
darmo). Mają też swoje centra, ale tam nie byłam, przypuszczalnie tam
też można poprosić o katalog.
Pozdr.
Ula

1. Data: 2003-05-28 13:58:16

Od: "Anna" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czy
> koniecznie trzeba miec swoja konsultantke?

w ostatnim jest super torba :)
pozdr

1. Data: 2003-05-28 14:49:40

Temat: Re: Odp: Skad katalog Avonu?
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

news.onet.pl wrote:
> [...]
>

> Ponoć firmy kosmetyczne produkujące kosmetyki o okresie ważności powyżej 3
> lat nie muszą podawać na opakowaniach dat ważności-tak czytałam gdzieś, no i
> zdaje się, że Avon takie kosmetyki właśnie oferuje.Oriflame zresztą
> podobnie. No i jak tak pomyślę, że miałabym się smarować kremem, który ma
> już np. 2,5 roku-a wciąż ładnie pachnie i wygląda-to brrr....przecież to
> same konserwanty prawie w tym pudełeczku:) O dodatkach ziołowych można
> zapomnieć- zioła niestety są bardzo nietrwałe. I to mają być dobre
> kosmetyki?? Czy któraś z Was myśli podobnie? :)

Dobrze jest wiedziec o czym sie pisze, zanim sie zacznie...
Na opakowaniach AVONu jest podana data produkcji oraz informacja 'zuzyc
przed uplywem 3 lat od daty produkcji'.

Kosmetyki bez dodatku srodkow konserwujacych (np. kremy, ktore mozna
zrobic w domu) maja trwalosc ok. 3-4 dni pod warunkiem, ze sie je
przechowuje w lodowce. Jesli masz czas i ochote na ich przygotowywanie
to droga wolna, nikt cie nie zmusza do kupowania 'niedobrych' sklepowych
mazidel.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-05-28 14:52:19

Temat: Odp: Skad katalog Avonu?
Od: "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-05-28 15:20:21

Temat: Odp: Odp: Skad katalog Avonu?
Od: "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Acha-więc jednak racja, że te kosmetyki mają date ważności do 3 lat od daty
produkcji! Miałam również rację, że nie zamieszcza się daty " przydatności
do zużycia" :) Co do kosmetyków wyprodukowanych własnym sumptem-to z
doświadczenia wiem, że trwałość ich jest trochę dłuższa niż 3-4 dni. ( tak
ok. misiąca, oczywiście napary ziołowe używane jako toniki-zużyć trzeba od
razu)
Isia jest zdaje sie "konsultantką" Avonu-dlatego tak szybciutko mi replikę
wysłała:) Faktycznie jestem marną konsumentką sklepowych kosmetyków-i czytam
wiadomości z tej grupy w nadzieji znalezienia kobiet również
zainteresowanych produkowaniem kosmetyków naturalnych...niestety o tym cicho
sza na grupie...:( Pozdrawiam Cie Isiu- pomimo różnicy zdań co do Avonu, a
co tam- to ja na starość będę mieć piękną cerę-a ty wysuszoną i z
alergiami...oczywiście to żart- bo Ci tego nie życzę. Nie nie.
-Renata n...@p...onet.pl

1. Data: 2003-05-28 15:30:21

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"news.onet.pl" wrote:

> Acha-więc jednak racja, że te kosmetyki mają date ważności do 3 lat
> od daty produkcji!

A wczeniej pisałas o "powyzej 3 lat" (Ponoć firmy kosmetyczne produkujące
kosmetyki o okresie ważności powyżej 3 lat nie muszą podawać na opakowaniach
dat ważności")
Moze sie zdecyduj na 1 wersję, bedzie Ci łatwiej bronic swojego zdania.

> Miałam również rację, że nie zamieszcza się daty "
> przydatności do zużycia" :)

Znowu ZONK, bo ISIA napisała "Na opakowaniach AVONu jest podana data
produkcji oraz informacja 'zuzycprzed uplywem 3 lat od daty produkcji'."

Czy Ty masz jakis problem z czytaniem ze zrozumieniem?

> Isia jest zdaje sie "konsultantką" Avonu-dlatego tak szybciutko mi
> replikę wysłała:)

Szybkosc wysyłania odpowiedzi nie jest w żaden sposób skorelowana ze
sposobem zarobkowanie grupoiwczek.... chyba, ze masz dostep do jakis badan,
chetnie sie zapoznam.

> [...]
> kobiet również zainteresowanych produkowaniem kosmetyków
> naturalnych...niestety o tym cicho sza na grupie...:(

No Ty tez jestes w miare cicho, ale moze sieokazac, ze to akurat plus dla
tej grupy... kto wie...

> Pozdrawiam Cie
> Isiu- pomimo różnicy zdań co do Avonu, a co tam

Oooo, to od tego jakich sie uzywa kosmetykow zalezy pozdrawianie
sie/niepozdrawianie?

- to ja na starość
> będę mieć piękną cerę-a ty wysuszoną i z alergiami...oczywiście to
> żart- bo Ci tego nie życzę. Nie nie.

Moze Ty tej starosci nei dozyjesz..... "oczywiscie to żart - bo Ci tego nie
życzę. Nie nie."

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-05-28 16:07:07

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"news.onet.pl" wrote:

1. Tnij cytaty

> Droga Liu,

Lio

> pisałam odpowiedź do wypowiedzi ISI więc może powstrzymaj swój wielce
> złośliwy jęzorek....

A ja napisałam odpowiedz na Twój post, na szczescie nie mozes zmi tego
zabronic.

> Zdajesz mi się bardzo niesympatyczna po tym wystąpieniu....

I owszem, bo nie lubie tak chamskich osob jak Ty.

> Czy taka kipiąca złość nie zaszkodzi Ci na urodę?

Zupełnie, ale nie martw sie o mnie.

> chyba, że już jej...stosując kiepskie kosmetyki..nie posiadasz...hehe

Tak, wiem, powinnam codziennie rano sama przygotowywac sobei tonik i krem.

> Ciebie zdecydowanie wolę unikać i ...nie pozdrawiam.
> Renata:)

Mozesz mnie unikac,
miej jednak pewnosc ze ja sie ustosunkuje do kazdej Twojej chamskiej
wypowiedzi tutaj.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656