Re: Odp: Zimny grzejnik

From: "poranna.kawa" <c...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Odp: Zimny grzejnik
Date: 16 Feb 2007 09:05:25 -0800

On 16 Lut, 07:33, "dippi" <dippi[HATESPAM]@op.pl> wrote:

> - Piec elektryczny na gaz?;)
>
> Tzn nieprecyzyjnie to sformulowalam - piec jest sterowany elektrycznie

> jest
>
> - Jeżeli nie jest zapowietrzony, to może poprostu w instalacji jest za
> mało wody. Ewentualnie jej obieg nie jest prawidłowy. W instalacji
> równie dobrze mógł się utworzyć korek powietrzny, który blikuje
> prawidłowy obieg wody, powoduje on czasami że grzejnik jest na górze zimny
> na dole ciepły.
>
> Właściwie to u mnie jest odwrotnie - jeśli już jest ciepły to tylko na
> górze, dół pozostaje zimny.

> [...]

Hmm, wygląda na to, że jest felerna instalacja (są za małe przepływy i
stąd mała moc), ewentualnie grzejnik jest celowo przykryzowny sam
zawór termostatyczny. Tak czy siak, sam nic nie zdziałasz. Musisz
zmusić właścicieli, żeby się tym zajęli (bo tak naprawdę przyczyn tego
może być około miliona;-).
Pozdro.
est