blat do łazienki

51. Data: 2015-02-03 23:41:33

Temat: Re: blat do łazienki
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> I to może dawać do myślenia, na przykład - że są jednak pewniejsze
> i łatwiejsze do utrzymania materiały do kontaktu z wodą.

"Kontaktu z wodą" w sensie nurzania się w morzu? Jasne, że są i to od
dawna, choć początki zmian były trudne. Tu warto wspomnieć gościa, co
to pierwszy wpadł na pomysł, by statki i okręty budować ze stali i od
razu postanowił podzielić się tą ideą z wysoką komisją admiralicji
Jej Królewskiej Mości. Pierwsza reakcja była mniej więcej taka -- "pan
posłucha, milordzie, co ten dżentelmen opowiada -- chce budować okręty
ze stali; głupiec nie wie, że od razu zatoną, bo żelazo jest cięższe
od wody". Od tego czasu minęło sporo lat, obok stali zaczęto używać
też plastiku, szkła, a nawet betonu i czort jeden wie czego jeszcze.
Drewno w tych zastosowaniach w ogóle przestało się liczyć.

To, co widać, używane jest tylko do wykończenia wnętrz i pokładów,
czyli kontakt ma najwyżej z wilgocią. I choć do tego też są pewniejsze
i łatwiejsze do utrzymania materiały, to drewno jest tam wciąż i ma
świadczyć o "znamionach luksusu".

> Podejrzewam też, że takie drewniane jachty wymagają częstej i specjalnej
> pielęgnacji, żeby nie wyglądały jak tamten z poprzedniego linka.

I to nieustannej. Zresztą nie jestem do końca przekonany, czy wspomniany
Noe wszystko tak uczciwie od początku do końca wystrugał z drewna. Pod
wodą może być coś z bardziej współczesnego materiału.

Jarek

--
Transatlantyki na oceanach
A krążowniki w rejsach ćwiczebnych

52. Data: 2015-02-04 00:32:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 03 Feb 2015 15:09:02 +0100, krys napisał(a):

> Nie wiesz, na ile się znam, na ile nie

Wiem dokładnie - po tym, co piszesz o drewnie...

53. Data: 2015-02-04 05:23:04

Temat: Odp: Odp: blat do łazienki
Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No nie - po to miały dach i wystajace okapy, żeby nie być.

Dobre dobre ;))))
Ochrona drewna jak sie patrzy :)

Zwlaszcza te łodzie z dachami i okapami ;)))

@

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

54. Data: 2015-02-04 07:03:49

Temat: Odp: blat do łazienki
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"@" <s...@p...onet.pl> wrote in message

> Dobre dobre ;))))
> Ochrona drewna jak sie patrzy :)
>
> Zwlaszcza te łodzie z dachami i okapami ;)))

Ona nigdy takiej chałupy nie miała, co bynajmniej nie przeszkadza jej
w wypowiadaniu się w roli eksperta od takich chałup... A i deszczu
zacinającego z boku, pod okapem i dachem, tak że ściany mokre też
nigdy nie widziała... :-)

55. Data: 2015-02-04 08:43:44

Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w wypowiadaniu się w roli eksperta od takich chałup... A i deszczu
> zacinającego z boku, pod okapem i dachem, tak że ściany mokre też

Jak sie sama przyznala (vide wątek dot. filmu Ida na pl.rec.kuchnia)
kompletna nieznajomosc tematu zupełnie nie przeszkadza jej w zajmowaniu
stanowiska :) Byle tylko naszczekać i zaistnieć - jak sie nie ma gdzie, to
przynajmniej na grupie :) Jest z tego jedna korzyść - przynajmniej mamy fun
;)

Pozdrawiam
@

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

56. Data: 2015-02-04 12:24:12

Temat: Re: Odp: blat do łazienki
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Pszemol napisał:

> [...]
> w wypowiadaniu się w roli eksperta od takich chałup... A i deszczu
> zacinającego z boku, pod okapem i dachem, tak że ściany mokre też

Czy chodzi o chałupę krytą gontem?

Jarek

--
A mnie się marzy kurna chata
Zwyczajna izba zbita z prostych desek

57. Data: 2015-02-04 13:59:03

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czy chodzi o chałupę krytą gontem?

Dobre!!! :-)

58. Data: 2015-02-04 16:41:48

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarosław Sokołowski wrote:

> Czy chodzi o chałupę krytą gontem?

Teraz to już przeginasz!:-)

J.

www.kontestacja.com

59. Data: 2015-02-04 16:47:04

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Zdecydowanie BARDZIEJ WARTOŚCIOWE - i to z naciskiem na "dla Ciebie".

http://stopniowanie.net/stopniowanie/warto%C5%9Bciow

J.

www.kontestacja.com

60. Data: 2015-02-04 17:10:58

Temat: Re: Odp: Odp: blat do łazienki
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Feb 2015 05:23:04 +0100, @ napisał(a):

> Dobre dobre ;))))
> Ochrona drewna jak sie patrzy :)
>
> Zwlaszcza te łodzie z dachami i okapami ;)))

Nadal wykazujesz się całkowitą ignorancją, nie ma co tłumaczyć.

Spłuczka kompaktowa cersanit laguna 3/6 regulacja
Czym zaimponować granit w łazience?
cegły klinkierowe - czyszczenie
gres Grey Soul Light Rettificato 60,5x60,5
Tanie "żarówki" LED z Chin