Spłuczka kompaktowa cersanit laguna 3/6 regulacja

1. Data: 2015-02-01 22:38:08

Temat: Spłuczka kompaktowa cersanit laguna 3/6 regulacja
Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jak w temacie nabyłem spłuczkę kompaktową cersanit laguna 3/6. Jak ustawić stosunek
pływaków i który na jakiej wysokości, aby dawały wielkości 3 i 6 litra. Siedzę,
ustawiam i przelewam wodę i nic nie wychodzi jak potrzeba. Wg. moich wskazań dobrze
byłoby ustawić 3,5l na małym przycisku 5,5-6l na dużym.
Ma ktoś takie parametry w sposób dobry ustawiony i pomoże mi?

Z góry dzięki za pomoc.

2. Data: 2015-02-01 22:44:28

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

n...@p...onet.pl wrote:

> [...]
byłoby ustawić 3,5l na małym przycisku 5,5-6l na dużym.
> Ma ktoś takie parametry w sposób dobry ustawiony i pomoże mi?

a po co w ogóle ruszałeś? Jeszcze w żadnej spłuczce nie musiałem bawić
się pływakami

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

3. Data: 2015-02-02 08:14:11

Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> a po co w ogóle ruszałeś?

Już po odpakowaniu i zamontowaniu i przy pierwszych spłukach, pływaki były ustawione
wg. wskazań wodomierza inaczej aniżeli 3 i 6. Wychodziło mi 2l dla małego spłuku i
5l dla dużego spłuku. To za mało dla mnie na mały spłuk, chyba że ktoś lubi sobie po
prostu spuścić wodę, a po spuszczeniu 2 litrami nadal merdzi. Ja i moje wychowanie
tego nie akceptuje a tym bardziej nie znoszę tego zapachu. Spotkałem takie osoby w
pracy, które np.po sobie wody nie spuszczają, ale nie o tym tu. Chcę mieć ustawione
3,5/6 litrów.Da się czy nie da się? Po to była zmiana ceramiki na kompakt. Jak
podniosę wysoki pływak to podnosi mi się poziom wody w spłuczce. Tym samym przy
mniejszym spłuku pobiera więcej wody aniżeli zostało ustawione.Tak dla przykładu przy
poziomie małego pływaka ustawionym na 3,5l wcześniej jeśli podnoszę pływak większy do
góry to pobór wody dla małego wzrasta mi o 1l więcej aniżeli jest ustawione. Jak to
wyważyć?

Jak to masz w takim razie u siebie ustawione. Zechciałbyś w wolnej chwili sprawdzić i
napisać.

Z góry dzięki

4. Data: 2015-03-21 14:54:32

Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:

> [...]
> wyważyć?
>
> Jak to masz w takim razie u siebie ustawione. Zechciałbyś w wolnej

jak widać jesteś jedną z osób które muszą mieć problem
zależy ci żeby leciało 3/6 litrów i nie umiesz czy żeby leciało tyle
ile trzeba?
w pierwszym przypadku wlewasz odmierzoną ilość, zaznaczasz markerem
poziom i kręcisz żeby tyle było
w drugim kręcisz do skutku i tyle

Czym zaimponować granit w łazience?
cegły klinkierowe - czyszczenie
gres Grey Soul Light Rettificato 60,5x60,5
Tanie "żarówki" LED z Chin
Groch