Re: Odp: konkubinat raz jeszcze

From: DL <z...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Odp: konkubinat raz jeszcze
Date: Thu, 21 Feb 2002 15:31:58 GMT
Sender: p...@p...onet.pl@pk244.dhcp.adsl.tpnet.pl

Witaj ulast,
a teraz zobaczmy co napisałe(a)ś:

>Moj Tomek przedstawia mnie jako zone i ja rowniez przedstawiam go jako meza,
>bylam w szpitalu i wchodzil do mnie jako maz do zony...
>nie mam z tym problemu...
>Jesli komus przeszkadza, ze mowi na mnie zona a nie konkubina, to ten ktos
>mam problem....

Generalnie mi to nie przeszkadza, tak samo jak nie przeszkadzało wielu
osobom gdy AK przedstwaiał się jako człowiek z wyższym wykształceniem.
Po prostu niewinne kłamstewsko aby w oczach innych ludzi wypaść
lepiej...
:-)

>A z zona sie nie sypia, tylko z konkubina????;P
>Kazdy pomysli???EEEeee chyba TY pomyslisz....

Ty naprawdę nie rozumiesz, czy tylko się czepiasz słówek ?

>Nie wiem do czego doprowadzi legalizacja konkubinatu, poczekamy zobaczymy...
>akurat dla mnie jest to obojetne...

Nie sądzę.

>W zdrowiu i chorobie powiadasz?
>Akurat u nas jest "w chorobie" ktora mnie spotkala i nie chce tu opowiadac
>bardzo bolesnych moich przezyc, ale to wlasnie moj MAZ, jest przy mnie i to
>ON najbardziej mi pomaga!
>Wiem skadinad, ze w wielu przypadkach ten slubny zrobil fruuuu, bo zona
>chora i trzeba wymienic.

Jeżeli macie ślub cywilny, to moim zdaniem o żadnym konkubinacie nie
może być mowy.
A to ze Ten pomaga a Tamten nie, jest bez znaczenia dla tematu. W
sądzie usłyszałabyś: "sprzeciw - to nie dotyczy sprawy"
:-)

>Taaaaa...a co powiesz o tych co to slubowali "az po grob" milosc, szacunek
>etc, a on ja bije na dzien dobry i na dobranoc???

Bezwartościowe bydle i damski bokser. Swoją impotencję umysłową wyraża
pięściami, a nieprzystosowanie społeczne wyniósł jeszcze z domu.

>A "na karte rowerowa " zyje ja, chociaz nie , bo nawet takowej nie
>posiadam;))

A więc bez ślubu, czyli w konkubinacie. A z faktami nie można się
spierać. Nikt z tego powodu nie przyjdzie Was kamienować.

PS. Ten post napisałem w odpowiedzi na post osoby chcącej być znaną
jako ulast (u...@p...onet.pl) czyli Uli i KonkubenT'a.

Piotr 'DL' Majkowski
z...@p...onet.pl
http://www.btsnet.com.pl/majkowscy