leczenie homoseksualizmu (crosspost)

201. Data: 2005-06-29 05:41:23

Temat: Re: leczenie homoseksualizmu (crosspost)
Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam wrote:

> No ale jak widzisz nie sa traktowane jako nie-dewiacje tylko jako dewiacje.

a czy kazda dewiacja to zboczenie? choroba?

--
careful with that axe Eugene!

202. Data: 2005-06-29 05:42:52

Temat: Re: Odp: leczenie homoseksualizmu (crosspost)
Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam wrote:

> Ale zapominasz o najwazniejszym ,czyli o tym ze homoseksualizm jest uznany
> za dewiacje i jako dewiacja nie moze byc uznany za norme rowna
> heteroseksualizmowi.

a czy kazda dewiacja to zboczenie? choroba? hetero ulegaja zboczeniom i
dewiacjom tak samo jak homo
--
careful with that axe Eugene!

203. Data: 2005-06-29 06:53:56

Od: Leukocyt <leukocyt_NOSPAM_@aster_NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki wrote:

(...)

> Chorera, rodzi się natychmiast pytanie, kto stoi za wyprowadzaniem ich na
> ulice Berlina, Paryża, Nowego Jorku, Jerozolimy...

A myslisz ze tam nie ma partyjek szukajacych elektoratu wsrod
zblazowanych odszczepiencow? Wszedzie sa. A ze u nas wybory coraz blizej
to takie akccje beda systematycznie organizowane. Jak nie lesby to
pedaly jak nie pedaly to sie cos znajdzie... a to jakas wystawa
"sztuki", a to jakas "strzelnica"...

PZdr
Leukocyt

204. Data: 2005-06-29 07:26:03

Od: Leukocyt <leukocyt_NOSPAM_@aster_NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki wrote:

(...)

> Oj sprytni to oni są jak jasna cholera, bo tak sprytnym trzeba być, żeby
> przyłączać się do parady, której nie życzyła sobie większość społeczeństwa
> ;)

Widzisz... na glosy myslacej czesci spoleczenstwa liczyc juz nie moga.
Pozostaje tylko tzw. elektorat negatywny. A ze dewiantow i frustratow w
PL troche sie znajdzie to moze chociaz prog wyborczy uda sie przekroczyc ;)

Pzdr
Leukocyt

205. Data: 2005-06-29 07:52:19

Od: anatomik <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leukocyt napisał(a):
> [...]
> PL troche sie znajdzie to moze chociaz prog wyborczy uda sie przekroczyc ;)

Wydaje mi sie ze to chyba uczestnicy i zwolennicy parady byli jedynymi
myslacymi w tym kraju. reszta to skrajni populisci

206. Data: 2005-06-29 07:55:17

Od: anatomik <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leukocyt napisał(a):
> [...]
> PL troche sie znajdzie to moze chociaz prog wyborczy uda sie przekroczyc ;)

Wydaje mi sie tez ze forum popularnonaukowe nie jest dobrym miejscem na
agitacje polityczna. Niedlugo inteligencja bedzie musiala zejsc do
podziemii (jak na wojnie) BY WALCZYC i opierac sie I NIE PODDAWAC SIE
CENZURZE MYSLENIA,selecji wiedzy przed skrajnymi pseudokatolami.

207. Data: 2005-06-29 08:06:32

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28.06.2005, o godzinie 19.55.11, na pl.sci.medycyna, gazebo
napisał(a):

> jak sie to ustala? jakies punkty, kryteria?

A nie wiem. 15 lat to też takie średnie kryterium.
IMO skoro zaciążyła to współżyła, skoro współżyła (nie mówię o ekstremach
typu gwałty, pedofilia itp.) to chyba znaczy, że jednak w jakiś sposób
część dzieci przed 15 jest gotowa do współżycia.

P.S. Chyba zwykle w Twoich pytaniach będę dostrzegał coś podchwytliwego. ;)

*Habeck*
- Schutzbach

208. Data: 2005-06-29 08:06:37

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28.06.2005, o godzinie 17.02.27, na pl.sci.medycyna, tommy di simone
napisał(a):

> I please ! Poczytaj najpierw trochę.
> http://www.kidprotect.pl/chat/?item=1
> czy wogóle
> http://www.kidprotect.pl

Dzięki wielki. Mam Kubę pozdrowić od Ciebie?

*Habeck*
- Schutzbach

209. Data: 2005-06-29 08:08:25

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28.06.2005, o godzinie 16.59.28, na pl.sci.medycyna, tommy di simone
napisał(a):

> Odrażające jest to, w jaki sposób niektórzy traktują pedofilię czy
> homoseksualizm.

No. Niektórym to się nawet nie dziwię. Tym od pedofilii. Chociaż jak ktoś
miał złe doświadczenia z homoseksualistami to takim też się nie dziwię.

> Podobno pytań jest zawsze więcej niż odpowiedzi.

Zwykle. :)

> Nic nie wskazuje, by niektórzy chcieli się w tej dydkusji czegokolwiek
> dowiedzieć - jedynie wziąć udział w jedynie słusznej dla siebie
> krucjacie przeciwko gejom.

Ale... ja właśnie chcę się dowiedzieć. Krucjaty nie prowadzę.

> Odrażające jest to, że w jednym rzędzie stawiasz homoseksualizm i
> pedofilię.

Ke? Że niby ja? Ciekawe. Ile to człowiek na własny temat może się
dowiedzieć od ludzi, którzy go nie znają.

> To, że dwóch kochających sie ludzi chce się pobrać stawiasz
> ("prawo można zmienić, zmieniono i zmienia się je ...")

To tylko stwierdzenie faktów - jakbyś nie zauważył.

> na równi z
> odrażającym czynem, jakim jest jedna świadome wykorzystanie niewinności
> dziecka w celu zaspokojenia popędu.

Momencik. Powstrzymaj się przed ferowaniem jakichkolwiek wyroków. Szybki
jesteś. Napisałeś, że dzieci nie są gotowe do współżycia (ani, ani, ani).
Chciałem się dowiedzieć na podstawie czego tak twierdzisz, skoro nieletnim
jest się do 18 roku życia, a wiek przezwolenia to lat 15. Poza tym zdarzają
się ciąże przed 15 i to nie z gwałtów, czy związków kazirodczych, albo ze
związków z osobami dorosłymi, ale ze związków osób w równym wieku. Nie
twierdzę, że to norma, ale tak się zdarza. I to wszystko co chciałem się
dowiedzieć.
A Ty wysnuwasz wnioski z tego, czego nie napisałem - bardzo ciekawe
podejście do dyskusji.

> Co tobie przyświeca? Jaki cel chcesz osiągnąć i po co?

Dowiedzieć się.

> Na jakiej podstawie sądzisz, że: "Może i psychicznie" ? Czy ty rozumiesz
> termin "dziecko" ?

Termin "dziecko" ma wiele znaczeń w zależności od kontekstu. Ja nie pisałem
o brzdącach 2-3-letnich, ale o ludziach prawie dorosłych, którzy w świetle
prawa są nadal dziećmi.

> ps. Jest ogromna różnica pomiędzy pociągiem do młodych kobiet/mężczyzn
> przez starsze osoby, eksperymentami i zabawami seksualnymi nastolatków a
> pdofilią.

No jest. Ale ja nie o tym. Chciałem się dowiedzieć dlaczego uważasz, że
"Dzieci nie są gotowe do współzycia. Ani fizycznie, ani psychicznie, ani
prawnie". Tylko tyle. Skąd to ani, ani, ani (co do ostatniego "ani" nie
musimy dyskutować - to "ani" jest jakie jest i można je zawsze zmienić)?

> Spora część seksuologów wyjaśniała to już wielkrotnie.

Fajnie. Nie tylko seksuologów, ale i psychologów i psychoterapeutów. I
Andrzej S. też to wyjaśniał.

*Habeck*
- Schutzbach

210. Data: 2005-06-29 08:14:43

Od: tommy di simone <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki wielki. Mam Kubę pozdrowić od Ciebie?

Tak, a kiedy wylot ? Na stałe ?

plasawica..
Leczenie raka w Polsce czy w UE
bakterie w pochwie