ogrod dla leniwych c.d.

61. Data: 2003-09-30 08:26:22

Temat: Re: ogrod dla leniwych c.d.
Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski
> Użytkownik "boletus"
> A cóż to zmieni?
[...]

Gdybyś Piotrze napisał "priapizm" to wiele by to zmieniło (jak mniemam).
;-))))))))))))))))

Pozdrawiam Jerzy
http://www.poradnik.sex.qo.pl/wzwod.html
http://www.wiw.pl/kulturaantyczna/eseje/priap_01.asp

62. Data: 2003-09-30 10:15:03

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan_jr" <j...@p...onet.pl> napisał

> Co to znaczy _zmagazynowany_ Tolkien? A konkretnie?

> Poprawiam się więc:
> "_X x pępek świata_ vs Elfir"

Rozumiem, że nadałeś sobie rolę naprawiania tego pępka + ochronę uciśnionych
(choć uciskani nie są).

Powodzenia,
p...@r...pl

63. Data: 2003-09-30 10:30:42

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> napisał

> Gdybyś Piotrze napisał "priapizm" to wiele by to zmieniło (jak mniemam).
> ;-))))))))))))))))

Cześć Jurek.

Obydwie formy są poprawne, to ta sama jednostka - nazwa pochodzi od Priama,
wiadomo dlaczego:-)))

:-)Pozdrawiam
p...@r...pl

64. Data: 2003-09-30 11:36:24

Temat: Odp: ogrod dla leniwych c.d.
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <p...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:blbnbm$c4v$...@n...news.tpi.pl...
> Obydwie formy są poprawne, to ta sama jednostka - nazwa pochodzi od
Priama,
> wiadomo dlaczego:-)))

Dlaczego????
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Priap ( Priapos) - grecki, falliczny bóg urodzaju, opiekun sadów i WINNIC!!
:-)))))))))))))
J.

65. Data: 2003-09-30 12:17:29

Temat: Re: Odp: ogrod dla leniwych c.d.
Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski <j...@t...pl> napisał(a):

> Użytkownik Piotr Siciarski <p...@r...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:blbnbm$c4v$...@n...news.tpi.pl...
> Priama,
>
> Dlaczego????
[...]
> Priap ( Priapos) - grecki, falliczny bóg urodzaju, opiekun sadów i WINNIC!!
> :-)))))))))))))

No właśnie?
pozdr. Jerzy

66. Data: 2003-09-30 12:40:43

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl>

> [...]
WINNIC!!

> No właśnie?
> pozdr. Jerzy

Może i Priam/Priap - mogłem popapriamić.:-)

A dlaczego?
Jeśli masz coś w organiźmie w stałej gotowości - to tam zalegają jakieś
ilości krwi. Jeśli krew tam odpływa i zostaje to może jej brakować np. do
odżywienia i prawidłowego funkcjonowania mózgu.
Stąd może być właśnie umysłowa obstrukcja.

:-)))))))))))))))))Pozdrawiam
p...@r...pl

http://www.gazeta.pl/usenet/

67. Data: 2003-09-30 12:54:22

Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski <p...@r...pl> napisał(a):
> Użytkownik "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl>

> WINNIC!!

> Może i Priam/Priap - mogłem popapriamić.:-)

Raczej popriampriamić.
;-)

> [...]
> odżywienia i prawidłowego funkcjonowania mózgu.
> Stąd może być właśnie umysłowa obstrukcja.

:-(
Nie wierzę w to.
A jak ktoś jest od małego przyzwyczajony to co?
I ma to zakodowane w genach?
;-)

> :-)))))))))))))))))Pozdrawiam

Piotrze a jak się to ma do honorowych dawców krwi?
Też im szkodzi?
;-)
pozdr. Jerzy

68. Data: 2003-09-30 12:56:37

Temat: Odp: Odp: ogrod dla leniwych c.d.
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <p...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:blbtr0$kqb$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
ilości krwi. Jeśli krew tam odpływa i zostaje to może jej brakować np. do >
odżywienia i prawidłowego funkcjonowania mózgu.

Tak własnie myslałem, że stąd pomylenie Priama z Priaposem :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

69. Data: 2003-09-30 13:37:52

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> [...]
>
> odżywienia i prawidłowego funkcjonowania mózgu.
>
> Tak własnie myslałem, że stąd pomylenie Priama z Priaposem :-))))

No i wypriamprianipciście moją kawę! :-D

Pozdrawiam, Basia.

70. Data: 2003-09-30 14:03:25

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Siciarski" <p...@r...pl> wrote in message

> Obydwie formy są poprawne, to ta sama jednostka - nazwa pochodzi od Priama,
> wiadomo dlaczego:-)))

Nie. Forma "priampizm" nie jest poprawna, bo slowo "priapizm" pochodzi
nie od Priama, ale od Priapusa, syna Afrodyty.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz