Re: Odp: salatki makaronowe:(

Date: Tue, 25 May 2004 11:51:20 +0200
From: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Odp: salatki makaronowe:(

Agata Mryczko wrote:

> racja, juz sie poprawiam, Wiec jedna byla makaron kokardki + mieszanka
> salatki mexykanskiej + majonez sol, pieprz, majeranek chyba

Nie wiem co to jest "salatka meksykanska", ale przypuszczem ze jest w
niej czerwona fasola i moze troche przypraw jak do chili (kumin np.).
W tym wypadku majeranek zupelnie nie pasuje...
(Moze uogolniam na podstawie jednego tylko przepisu, ale wydaje mi sie
dziwne ze nie pamietasz ziol jakie dodalas, a przeciez wybor ziol jest
jedna z najwazniejszych rzeczy w kompozycjach salatkowych. Moze nie
przywiazujesz do tego wystarczajacej uwagi ?)

> natomiast druga: makaron swiderki + puszka groszku + tunczyk w kawalkach +
> natka poietruszki troche soku z cytryny sol pieprz, wymieszalam wszystko ze
> soba i bylo takie sobie:(( nie wiem co moglam zrobic zle.

Jezeli tunczyk nie byl "z oleju" to bez majonezu twoja salatka byla
pewnie troche "sucha". Poza tym oprocz cytryny i pietruszki przydaloby
sie troche bardzo drobno posiekanej cebuli, aby podkreslic smak tunczyka.

Ewcia