Odparzenie siedziska?

1. Data: 2004-05-10 14:36:11

Temat: Odparzenie siedziska?
Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Co to moze byc? Pomiedzy posladkami, w ich zejsciu sie (popularny "row"
;-), nad odbytem, znajduje sie czerwona "kreska" (ten styk obu posladkow),
ktora ma moze z 1-2cm dlugosci i z 1mm szerokosci, oraz male polkole (o
1cm promieniu? - jego centrum jest w kresce) na kazdym z posladkow; czuc
jakby bylo odparzone. Po kapieli i zmoczeniu owego miejsca, przy np.
docisnieciu tego papierem mijesce lekko krwawi - choc to chyba za duzo
powiedziane - po prsotu sa jakies slady, czyli skora bynajmniej nie jaka
powinna byc.
Bylo to juz smarowane Linomagiem, ale efekty sa rozne. Czasami prawie
zupelnie znika (ze ustapieniem objawow), a czasami jest jak jest mimo
smarowania.
Trwa to juz z miesiac. Ani w te, ani we wte.
Bielizna jest luzna, a nie zadne stringi - spodnie tak samo.
Odparzenie? Jakis grzyb? Ciezko mi uwierzyc, ze to od ciaglego siedzenia w
cieplym pomieszczeniu - nigdy nic takiego przedtem sie nie stalo.

Co zrobic, czym smarowac, ew. jesli nic nie pomoze, to gdzie sie udac?
Ew. czekam na proste i skuteczne rady - mnie juz kiedys z Wasza pomoca
udalo sie bezstresowo odetkac ucho ;-)

Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
a...@a...waw.pl (primary) ICQ UIN: 21284055
a...@t...pl (secondary) GaduGadu: 1004327

2. Data: 2004-05-10 16:19:50

Temat: Re: Odparzenie siedziska?
Od: "Iwona" <i...@W...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Adam 'Adak' Kępiński ( a...@g...pl ) napisał:
> [...]
> ktora ma moze z 1-2cm dlugosci i z 1mm szerokosci, oraz male polkole (o
> 1cm promieniu? - jego centrum jest w kresce) na kazdym z posladkow; czuc

Spróbuj zasypki dla niemowląt albo jeszcze lepiej zwykłej mączki
ziemniaczanej. Najpierw dokładnie osusz to miejsce (nie wycierać, tylko
przykładając delikatnie np.chusteczką higieniczną) a następnie przesypać
pudrem/mąką.

Pzdr.
Iwona
P.s.
Bielizna powinna być bawełniana.

3. Data: 2004-05-10 20:11:35

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 May 2004 18:19:50 +0200, Iwona wrote:

> Spróbuj zasypki dla niemowląt albo jeszcze lepiej zwykłej mączki
> ziemniaczanej.

Raczej gorzej. Skrobia to całkiem dobra pożywka i jeśli nie doszło
jeszcze do nadkażenia bakteryjnego, to po zastosowaniu mąki
ziemniaczanej zapewne dojdzie.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)

4. Data: 2004-05-10 20:17:28

Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Raczej gorzej. Skrobia to całkiem dobra pożywka i jeśli nie doszło
> jeszcze do nadkażenia bakteryjnego, to po zastosowaniu mąki
> ziemniaczanej zapewne dojdzie.

Ok, a sama zasypka moze byc?
Zalozmy, ze maczka uzywana nie bedzie ;-)

5. Data: 2004-05-10 20:32:40

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 May 2004 22:17:28 +0200, Adam 'Adak' Kępiński wrote:

> Ok, a sama zasypka moze byc?
> Zalozmy, ze maczka uzywana nie bedzie ;-)

Spróbować można, aczkolwiek pewnie dobrze by było, żeby obejrzał to
lekarz.
Jeśli zasypka, to z jak najmniejszą ilością dodatków 'aromatyzująco -
kosmetycznych'. Kiedyś można było kupić alantan w formie zasypki - może
zapytaj w aptece. No i jeśli nie przejdzie w ciągu kilku dni, to
naprawdę pokaż się lekarzowi.

6. Data: 2004-05-10 21:22:05

Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spróbować można, aczkolwiek pewnie dobrze by było, żeby obejrzał to
> lekarz.

Jesli nie pomoze, to trzeba sie bedzie wybrac.
Tylko gdzie - rodzinny czy od razu dermatolog?
Troche to miejsce jest klopotliwe - tak sie wypiac przed lekarzem ;-)

7. Data: 2004-05-11 09:28:11

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 May 2004 23:22:05 +0200, Adam 'Adak' Kępiński wrote:

> Jesli nie pomoze, to trzeba sie bedzie wybrac.
> Tylko gdzie - rodzinny czy od razu dermatolog?

Do dermatologa nie potrzebujesz skierowania. Przynajmniej tak mi się
wydaje (nie wydaję skierowań, wiec nie pamiętam). Gdzie będzie
szybciej:)

> Troche to miejsce jest klopotliwe - tak sie wypiac przed lekarzem ;-)

Jeśli będziesz umyty i schludny, to i Tobie będzie łatwiej się wypiąć, i
lekarz będzie miał lepsze warunki do pracy - w ziązku z czym badanie
przebiegnie szybko i bezproblemowo:) A przeciętny lekarz nie takie
rzeczy widział jak Twój zadek:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)
/Wilder Penfield/

8. Data: 2004-05-11 19:51:08

Od: "Iwona" <i...@W...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek ( a...@s...re.invalid ) napisał:

> Raczej gorzej. Skrobia to całkiem dobra pożywka i jeśli nie doszło
> jeszcze do nadkażenia bakteryjnego, to po zastosowaniu mąki
> ziemniaczanej zapewne dojdzie.
>
> m.

Specjalnie wspomniałam o mączce, ponieważ najlepiej ją wspominam w leczeniu
i zapobieganiu odparzeń u moich niegdyś małych dzieci. Działała z lepszym
skutkiem niż zasypka/alantan;)
A podobny problem do Adama przeszłam i ja sama, gdzie zwykła mączka okazała
się skuteczna.
Rewelacja i... tanio;)

Stosuję maczkę nadal leczniczo i profilaktycznie np. do stóp między palce,
gdzie czasami potrafią tworzyć się stany zapalne ( ;)trzeba po kąpieli
dokladnie wycierać te miejsca,ale ten ciągły pośpiech...).

Pzdr.
Iwona

piekacy odbyt
Cerazette - krwawienia
Oferta wspolpracy dla lekarza / studenta medycyny
[Wroclaw] Laryngolog
biegunka a antykoncepcja hormonalna