Re: Odpowiedz na posty ledy-hurtem- pytania do Ajtne

Data: 2003-01-09 15:28:08
Temat: Re: Odpowiedz na posty ledy-hurtem- pytania do Ajtne
Od: "ajtne" <a...@b...pl>

Użytkownik <E...@b...pl> napisał w wiadomości
news:4d4f.00000630.3e1d8dbe@newsgate.onet.pl...

> Dlaczego Ajtne probojesz analizowac Ledę nie analizujac Memy??

Bo mam wrażenie, że to właśnie Mema zareagowała zbyt emocjonalnie. A jako
profesjonalistka powinna
właśnie zrozumieć motywy zachowania Ledy. Leda natomiast nie musi...

> Czy dlatego, ze jak sama piszesz nizej Mema jest osoba posiadajaca swoj wlasny
> fanclub na grupie?

Absolutnie nie! To Mema jednak poczuła się na tyle niekomfortowo, że aż zniknęła z
grupy. Mam
wrażenie, że Leda łatwiej poradziła sobie z tą sytuacją...

> Ze jest tu dluzej niz Leda?

Eryku! Chcesz mnie obrazić? ;)))

> Odbieram, ze dokonujesz oceny zachowania Ledy, nie majac ku temu podstaw, a
> jesli juz to robisz, to dlaczego brak Ci bezstronnosci by ocenic zachowanie
> drugiej strony?

Eryku, pisałam do Memy, bo uważam, że właśnie ona, a nie kto inny powinien
przepracować swoją
złość. I tylko dlatego pokazałam z czego mogą wynikać zarzuty Ledy wobec Memy, bo też
wypowiedzi tej
ostatniej aż do takich zarzutów nie uprawniały. Podziało tu się obustronnie. Ale MZ
to Mema powinna
dokładniej przeanalizować swoją reakcję. A mówiąc "nie warto" nie miałam na myśli
lekceważenia Ledy
(co tak chyba odczytałeś) tylko zapędzanie się nie wiadomo gdzie ze swoją złością i
wałkowanie
tematu...

> Osobiscie bardziej mnie zaskoczyla narastajaca agresja Memy niz zachowanie Ledy

No więc własnie mnie też! O wiele bardziej jestem w stanie zrozumieć zachowanie Ledy,
natomiast nie
do końca - Memy...
I mam wrażenie (... nie wiem, czy nie zapędzam się w halucynowanie ;)), że Mema
poczuła się
bardziej pokopana niż Leda. Nie mówię - została pokopana, mówię - poczuła się
pokopana ;)))

serdecznie :)

joa