Re: Odrobina egzotyki.

Data: 2001-01-31 14:02:35
Temat: Re: Odrobina egzotyki.
Od: "Jardin" <l...@l...pl>

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@l...pl> napisał w wiadomości
news:3A76C113.669DF3BA@ltz.pl...

> Ale będzie zabawa! :-)))))))))))))))))))))))))))
> Najbardziej interesuje mnie gdzie ja jestem w tej hierarchii. Bo może,
kurczę,
> powinienem się starać być bardziej elitarny i nie z kazdym pytającym o
> winorośla gadać! 8-(

Być może, być może :) , jednak listy robić nie będę, listy i punktacje
już chyba przerabialiście...:))

> Ujawniają się, ujawniają! W ciągu ostatniego roku tak miniej więcej ze 70
osób.

70 dusz to chyba nie tak wiele w dobie "totalnej komputeryzacji",
ale i tak nie tak tragicznie ...

> Zauważ że niemal kazdy problem nie pozostaje bez odpowiedzi. Nawet o
trawniki,
> żywopłoty i krety!

Widzę ,że biedne trawniki nie mają zbyt wielu szans:)) Jest to jednak wbrew
pozorom b.trudny temat, nigdy przecież nie wiadomo, które
nasiona są dobre, nie mówiąc o nawozach - kiedyś oglądałam program
w którym usłyszałam, że dobry trawnik "ma się" po 80 latach dobrej
jego pielęgnacji - ja tego nie doczekam, wiec się już nim aż tak nie
przejmuję, żywopłot sama wyhodowałam, ale połowę biednych malutkich
roślinek mi ukradli (nie wiem po co komu 15cm roślinki?) - muszę go
więc zrobić z roślin liściastych, kretów na szczęście nie mam , ale zapewne
również jest to duży problem, programów do projektowania ogrodów
nie używam, ale nie mam nic przeciwko - może to coś komuś da :))))

> Gratuluję! A jakie to były pytania?? :-) Może nie zadawałaś tych pytań
> Jerzemu?? :-)

Wierzę, że uzyskałabym na wszystkie pytania tak samo "fachowe" , a
nawet lepsze odpowiedzi, ale było to 2 lata temu :(

> Przecież już byłaś na tej grupie. I co? Takie złe wrażenia?

Tak byłam parę razy, nie odniosłam złych wrażeń ;), ale nie chodziło
mi o mnie, chciałam się "wstawić" za nowymi osobami.......

Pozdrawiam
Lidia