Re: nie na temat

Data: 2001-02-01 12:21:59
Temat: Re: nie na temat
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com>

Piszesz bardzo mile dla mnie rzeczy, dziekuje :-) Niestety zycie prywatne
nie pozwala mi na ciagle odpowiadanie na listy. Wychadze zreszta z
zalozenia, ze sa archiwa, w ktorych warto wyszukac postow z tematem np
trawa, zanim po raz kolejny zada sie pytanie: kiedy najlepiej siac trawe?
Nasza grupa jest i tak jedna z najcierpliwszych grup dyskusyjnych. Niemal
zawsze znajdzie sie jakas dobra dusza, ktora odpowie. Zeby sobie porownac
atmosfere wyslij na grupe pl.rec.foto albo lepiej na pl.rec.art.foto
pytanie: jaki skaner kupic?

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski