Re: "Odwdzieczenie" za operacje

From: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: "Odwdzieczenie" za operacje
Date: Thu, 14 Oct 2004 20:12:01 +0200

Użytkownik "ren" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
news:ckk18b$44l$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
> mam powazny problem, z ktorym nie wim jak mam sobie poradzic.
> chodzi mianowicie o wysokosc kwotowa tzw."odwdzieczenia" sie lekarzowi za
> zoperowanie mojego dziecka. Powiedzial wprost, ze liczy na jais dodatek do
> pensji ale wysokosc "wdziecznosci" pozostawil do mojego uznania. I teraz
mam
> klopot bo nigdy w czym takim nie bralam udzialau i kompletnie nie mam
> pojecia ile powinnam mu zaplacic ekstra. Jaki to jest w ogole rzad kasy?
> Prosze pomozcie zebym nie wyszla na durnia ale tez nie chcialabym
> [...]

Jak juz zoperuje to zglos fakt proby wyludzenia lapowki w prokuraturze
W przypadku ewentualnych powiklan pooperacyjnych bedziesz miala solidne
zaplecze

Moje zdanie:
Kazdy lekarz liczacy wprost na dodatek do pensji to jeb..... konowal!
Nie warto sie u takiego debila leczyc!
Daj sobie spokoj ......

A jesli jakis lekarz wykarze sie i faktycznie pomoze w trudnej sprawie to
dlaczego nie .....
odwdziecz sie ze swojej inicjatywy .... uwazan ze ludzi doswiadczonych
ktorzy wykorzystaja swoja wiedze zeby ci pomoc nalezy nagradzac
ale wyludzaczy nalezy tepic!

TB