Odżywka Białkowa

1. Data: 2003-03-02 12:30:59

Temat: Odżywka Białkowa
Od: "Durex1" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy są jakies uboczne skutki stosowania odżywki białkowej?
Jak należy ją przyjmować?
Czy jest to zdrowe dla organizmu?
Proszę o odpowiedz.
Pozdrawiam
durex1

2. Data: 2003-03-02 13:41:56

Temat: Re: Odżywka Białkowa
Od: "Havelock" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy są jakies uboczne skutki stosowania odżywki białkowej?
> [...]

Odzywki balkowe nie szkodza zdrowiu, a wrecz przeciwnie, pomagaja uzupelnic
ilosc bialka w organizmie, stad sa czesto polecane osobom np. w czasie
rekonwalescencji.
Fakt faktem, zbyt duza ilosc bialka moze powodowac biegunke, najczesciej w
przypadku spozywania wiecej niz 3 gram bialka na kazdy kilogram ciala, badz
tez w przypadku uczulenia na bialko. Do bonusowych pozytywnych wlasciwosci
nalezy tez nasilone spalanie tluszczow. Zaleznie od tego w jakim celu chcesz
stosowac odzywke, stosuje sie rozne dawkowanie.

/havelock

3. Data: 2003-03-02 14:41:11

Od: "Rafal" <r...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy są jakies uboczne skutki stosowania odżywki białkowej?

Ja jak bralem nie mialem zadnych, czasami sa jak rondzik ale rzadko.

polecam bialko z www.hitec.pl 90% protein

> Jak należy ją przyjmować?

Dwie duze lyzki bialka dodac do szklanki wody (przegotowanej)

Z samego rana

po treningu

godzina do 30 min przed spaniem (jesli ktos chce, wystarczy 2 razy dziennie)

> Czy jest to zdrowe dla organizmu?

Jasne!

4. Data: 2003-03-03 07:19:41

Od: "MarcoP" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A może coś innego niż odżywka białkowa? Ostatnio w tabelach żywieniowych
widziałem że żelatyna na 100g ma 70g białka, może warto ją jeść? Wiem że
pomaga też na odbudowę chrząstki i jest polecana dla osób uprawiającym
bieganie. Nie wiem tylko jak taka żelatyna wygląda i czy da się ją jakoś
normalnie jeść. Zajada się ktoś może tym?

pzdr MarcoP

5. Data: 2003-03-03 18:50:24

Od: "Havelock" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bieganie. Nie wiem tylko jak taka żelatyna wygląda i czy da się ją jakoś
> normalnie jeść. Zajada się ktoś może tym?

Heh, a czy czasem zelatyny tej nie kupuje sie w proszku? No i jakos nie chce
mi sie wierzyc ze to jest 70g na 100g... Co do jej zastosowania jako
substytutu bialka z odzywki, to IMHO nie jest to ani skuteczne, ani zdrowe
(na pewno nie na dluzsza mete). To tak jakby jesc bialko spozywcze
(wyprobowalem we wczesnym stadium 'kariery'), wiec jesli ktos lubi wydalac
90% tego co powinien przyswoic, to prosze bardzo. Mysle, ze z zelatyna
byloby tak samo. Najwazniejsza jest przyswajalnosc bialka, a optymalna
gwarantuje odzywka. Co do innych skutecznych zrodel dobrego (czyt.
sprawdzonego) bialka, to polecam chudy ser bialy (50g biala w 250g kostce)
no i mleko (okolo 30g w litrze mleka, ale tu tez dochodza i weglowodany w
podobnych ilosciach - laktoza - wiec zaleznie od celu treningowego roznie to
z tym mlekiem bywa), no i wiadomo, gotowane piersi z qrczaqa/indyka jako
uzupelnienie. Co do odbudowy chrzastek, to podobno dobry jest Kolagen, ale w
mlodym wieku chrzastki sa jeszcze w dobrym stanie, wiec ta niepewna zaleta
zelatyny nie jest za bardzo istotna.

/havelock

co za shit!
Mam ból w kroku :( co to moze byc?