Ogłoszenie

21. Data: 2012-11-03 21:59:07

Temat: Re: Ogłoszenie
Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale teraz trochę zbrzydłaś, bo nawet ortografia Ci nie zaszwankowała. :-D
Nie kłam, nie cenzuruj stopki.

22. Data: 2012-11-03 21:59:27

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-11-03 22:38, obywatel Stalker uprzejmie donosi:

Wy się nie liczyta, Wy japka już mata.

qr.a
--
bajdełej nie lubie japek jeść

23. Data: 2012-11-03 22:01:54

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-03 22:10, Chiron pisze:
> Mam do przekazania złote jabłko. Otrzymałem polecenie, żeby je wręczyć
> najpiękniejszej uczestniczce psp. Czy są chętne? Wyłącznie poważne
> oferty przyjmuję w tym wątku

Mnie przezjabłko raz już nieźle załatwiono, Chirek, więc ten żarcik dość
czarny wymyśliłeś. ;)

Ewa

24. Data: 2012-11-03 22:05:05

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-03 22:59, Stokrotka pisze:
> Nie kłam, nie cenzuruj stopki.
>
> --
> (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub sz, -ii -> -i)
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1.pl/

A przepraszam, zapomniałam o stopce, faktycznie.

Ewa

25. Data: 2012-11-03 22:05:47

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-03 22:59, Qrczak pisze:

> Wy się nie liczyta, Wy japka już mata.

Chyba japki...

Stalker, do wykarmienia, trzy

26. Data: 2012-11-03 22:11:03

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-11-03 23:01, obywatel medea uprzejmie donosi:

> Mnie przezjabłko raz już nieźle załatwiono, Chirek, więc ten żarcik dość
> czarny wymyśliłeś. ;)

Ba, Ty masz japko z tradycyjnego narzutu, więc nie narzekaj.

qr.a
--
z kilogramami takich właśnie spadów

27. Data: 2012-11-03 22:11:30

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-03 23:05, Stalker pisze:

> Chyba japki...
>
> Stalker, do wykarmienia, trzy

Japkami tymiż? :)

28. Data: 2012-11-03 22:12:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 03 Nov 2012 23:05:47 +0100, Stalker napisał(a):

> Chyba japki...
>
> Stalker, do wykarmienia, trzy

Nie wymiękaj, Stalkie - tylko w Twoim przypadku zazdrość mię zalewa, jakem
XL :-)
(by XL)

29. Data: 2012-11-03 22:12:42

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-03 23:11, Aicha pisze:

> Japkami tymiż? :)

Faktem to, że rąbią japki japka :-)

Stalker

30. Data: 2012-11-03 22:15:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 3 Nov 2012 23:12:39 +0100, Ikselka napisał(a):

> Nie wymiękaj, Stalkie - tylko w Twoim przypadku zazdrość mię zalewa, jakem
> XL :-)

...ale teraz idę piec pleśniak dla jutrzejszych głodomorów i bernowi
2-litrowy kociołek żarcia podgrzać, boś mi o karmieniu japek przypomniał
:-)
(by XL)

"We wsi wszyscy wszystko o wszystkich wiedzą"...
dla ciężarówki @pamięci
WALKA z siostrą
Dla Ikselci
Agata 25 lat, stawiam świeczkę dla ciebie Agato.