Re: Ogrzewacz przepływowy elektryczny - opłaca się?

From: "Konop" <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Ogrzewacz przepływowy elektryczny - opłaca się?
Date: Mon, 29 Nov 2004 21:31:26 +0100

> Ja mam firmy AEG 24kW jak pisałem w lecie aż za dobrze grzeje (jak
> dopuszczasz zmnej to potrafi się wyłączyć) w zimie w sam raz .Ma 2 "biegi"
> mocy,ale w lecie dodatkowo odłączam 1 kabelek fazowy i jest OK.Woda leje
> się z prysznica nie do wanny wiec czas zużycia (prądu) wydaje sie być
> nieco krótszy.Można go regulować przy pomocy 2 biegowego przełącznika (jak
> wyżej) oraz dopływu zimnej wody.Aż dziwne ,że do tej pory nie wymyślono
> płynnej regulacji mocy przekazywanej na grzałki w takich piecach co
> wydawałoby się najbardziej logiczne.pozdr.

Jak to nie wymyślono!! Są takie piece, sątylko ciut droższe. Ale niedużo...
. Np tu:
http://pl.vaillant.com/product.php?folder_default_tr
ee=10002-10325-10357&folder_default_netfolderID=1036
6&folder_where_from=default&product_default_id=1766
(tam jest mały błąd na stronie, bo pisze, że piecyk ma i bezstopniową i
stopniową :P)...
albo tu - już bez błedu :)... .
http://www.siemens-agd.pl/produkty/przeglad_produkto
w/produkt.php?idproduktu=162