Ojciec i matka!

21. Data: 2015-04-23 09:39:40

Temat: Re: Ojciec i matka!
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych:mh9n0i$otk$...@d...me...

news:5pvxpra9t8gc$.keufkdyeie3r.dlg@40tude.net...

>Czy dobrze rozumiem, że według Ciebie dla takiego
>dziecka lepszy jest sierociniec niż samotna matka?

Jak doszedłeś do tak pokracznego wniosku?

22. Data: 2015-04-23 10:20:48

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-23 o 09:03, Chiron pisze:

> [...]
> wymagane). Nie jestem prawnikiem- moge tylko przekazać to, czego się
> dowiedziałem podczas kilkumiesięcznego szkolenia. Są też różne fora dla
> rodzin zastępczych (na których się kiedyś udzielałem)- jeśli jesteś
> zainteresowany tematem szerzej- tam pytaj. I jeszcze jedno- o ile Polska
> jest krajem bezprawia, w którym sędziowie decydują o tym, czy ktoś
> popełnił przestępstwo- o wykroczeniach nie mówiąc (bo taka jest polska
> praktyka sądownicza)- to sędziowie sądów rodzinnych w szczególe rządzą
> się jakby byli bogami. Ich decyzje są nawet niezaskarżalne.

czego nie rozumiesz ze slowa 'przepisy'?

--
gazebo

23. Data: 2015-04-23 10:22:41

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-23 o 09:03, Chiron pisze:

> się jakby byli bogami. Ich decyzje są nawet niezaskarżalne.

jakbym byl podly to byc cie zapytal o pare rzeczy, natomiast stwierde
tylko, ze zyjemy w innych krajach

--
gazebo

24. Data: 2015-04-23 10:29:22

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-23 o 09:12, Chiron pisze:
> [...]
> adopcyjnej i zastępczej jest umożliwienie dziecku pełnego,
> wieloaspektowego rozwoju w warunkach rodzinnych, uznawanych za
> optymalne, tj. takich, gdzie jest matka i ojciec. W takiej rodzinie
> dziecko ma możliwość obserwowania i uczenia się właściwych relacji
> międzyludzkich, nabywania pozytywnych wzorców bycia mężczyzną czy
> kobietą, wdrażania się do pełnienia w przyszłości roli matki czy ojca. Z
> tych względów, szanse osób samotnych w konfrontacji z małżeństwami lub
> pełnymi rodzinami, starającymi się adopcję bądź opiekę zastępczą, są

dex.php3?show=11

Chajronku, czy przyszlo ci do glowy, ze odmawia sie prawa do adopcji
'wysmienitym parom"? ze psycholog, sad, kieruje sie kapke innymi
pobudkami niz ty? a prawie (mniejsze) robi ogromna roznice

--
gazebo

25. Data: 2015-04-23 10:36:31

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> czego nie rozumiesz ze slowa 'przepisy'?

To raczej czego Ty z określenia "praktyka prawa". Napisałem tak wyraźnie, a
Ty pytasz o przepisy. Co przez to chcesz powiedzieć? Czy może to, że jak
(jako singlowi, i to załóżmy- po 40 roku życia)- nawet nie przyjmą Cię na
kursy rodzin przyspasabjających- to się odwołasz? No ale same kursy nie są
ujęte w przepisach- to może po prostu zgłosisz się po dziecko- i jak Ci
odmówią- to się odwołasz? A ja spytam: a do kogo? Wniesiesz skargę
konstytucyjną? Decyzję może podjąć sędzia sądu rodzinnego. A ona (on)-
spuści Cię do kanału. Co właściwie chcesz udowodnić?

--

Chiron

26. Data: 2015-04-23 10:36:48

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wymagane). Nie jestem prawnikiem- moge tylko przekazać to, czego się
> dowiedziałem podczas kilkumiesięcznego szkolenia.

sorry, ze tak dziele, tak mi w tej chwili wygodniej, teraz psa ze
schroniska sie adoptuje, i jestem przekonany, ze jakbym sie wysral na
takie szkolenie to w niczym by mi to nie zaszkodzilo a nawet odwrotnie
--
gazebo

27. Data: 2015-04-23 10:40:33

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-23 o 10:36, Chiron pisze:

> Użytkownik "gazebo" <g...@...bo> napisał w wiadomości

> To raczej czego Ty z określenia "praktyka prawa".

no pewnie, jakim cudem mialbym wiedziec co to jest prawo zwyczajowe,
literalne traktowanie prawa i pare innych rzeczy

> [...]
> Wniesiesz skargę konstytucyjną? Decyzję może podjąć sędzia sądu
> rodzinnego. A ona (on)- spuści Cię do kanału. Co właściwie chcesz

napisze ci w sposob w jaki kiedys podpisywal sie pewien asesor:
sprawiedliwosc jest w encyklopediii na 's'

--
gazebo

28. Data: 2015-04-23 10:59:20

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-23 o 10:40, gazebo pisze:

> [...]
>>
> napisze ci w sposob w jaki kiedys podpisywal sie pewien asesor:
> sprawiedliwosc jest w encyklopediii na 's'

poza tym jest jeszcze jedna rzecz, ktora pomijasz, uswiadom sobie kto
optowal za przeniesieniem czesci spraw rodzinnych do sadow okregowych,
bedac z natury uszczypliwym: chciales to masz, ja sie umiem w tym znalezc

--
gazebo

29. Data: 2015-04-23 13:20:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Apr 2015 09:03:39 +0200, Chiron napisał(a):

> sędziowie sądów rodzinnych w szczególe rządzą się jakby byli
> bogami. Ich decyzje są nawet niezaskarżalne.

Często - niestety.
--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

30. Data: 2015-04-23 13:21:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Apr 2015 09:39:40 +0200, Ghost napisał(a):

> Jak doszedłeś do tak pokracznego wniosku?

Przyganiał kocioł garnkowi.
--
[...]

Grupa dyskusyjna a ewolucja
Prawdziwy psycholog pomaga siebie zaakceptować.
uleczalny homoseksualizm
Ciekawe co z CBnetem?
Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?