Ojciec i matka!

41. Data: 2015-04-23 18:08:39

Temat: Re: Ojciec i matka!
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@...bo> napisał w wiadomości
news:mhb3qt$fmc$1@dont-email.me...

> wam sie sady z ZUSem myla

Czy Ty masz jakąś swoją, specyficzną definicję pojęcia: konkretnie?

--

Chiron

42. Data: 2015-04-23 18:10:08

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-23 o 18:07, Chiron pisze:

> Użytkownik "gazebo" <g...@...bo> napisał w wiadomości

> A wy?

zawsze wychodzilem z zalozenia, ze jesli czegos nie wiem to moge
zapytac, sad na ten przyklad

--
gazebo

43. Data: 2015-04-23 18:16:13

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-23 o 18:08, Chiron pisze:

> Użytkownik "gazebo" <g...@...bo> napisał w wiadomości

> Czy Ty masz jakąś swoją, specyficzną definicję pojęcia: konkretnie?

idz do sadu i powiedz, ze spuscil cie do kanalu
--
gazebo

44. Data: 2015-04-23 18:18:35

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-23 o 18:22, Chiron pisze:

> Użytkownik "gazebo" <g...@...bo> napisał w wiadomości

> Rozumiem. Na ten przykład- chciałes sie dowiedzieć, czy będzie padać
> deszcz- szedłes do sądu. OK.

wiele rzeczy w sadzie pada

--
gazebo

45. Data: 2015-04-23 18:22:24

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

46. Data: 2015-04-23 20:44:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Apr 2015 15:38:49 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

> Pies cię trącał.

Słoń cię wysrał.
--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

47. Data: 2015-04-23 20:47:25

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-23 o 20:44, Ikselka pisze:

> Słoń cię wysrał.

teraz to ja sie zastanawiam jak szeroko moga byc rozstawione biodra

--
gazebo

48. Data: 2015-04-23 20:53:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Apr 2015 20:47:25 +0200, gazebo napisał(a):

> teraz to ja sie zastanawiam jak szeroko moga byc rozstawione biodra

No, zawsze jakiś temat :->

49. Data: 2015-04-23 20:56:05

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-23 o 20:53, Ikselka pisze:

> No, zawsze jakiś temat :->

och przepraszam, porod to w koncu miod malina w przeciwienstwie do srania

--
gazebo

50. Data: 2015-04-23 20:58:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Apr 2015 20:56:05 +0200, gazebo napisał(a):

> och przepraszam, porod to w koncu miod malina w przeciwienstwie do srania

Co wolisz?

--
[...]

Grupa dyskusyjna a ewolucja
Prawdziwy psycholog pomaga siebie zaakceptować.
uleczalny homoseksualizm
Ciekawe co z CBnetem?
Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?