Ojciec zna zycie!

1. Data: 2019-02-01 13:05:00

Temat: Ojciec zna zycie!
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

"Rozkosz erotyczna trwa krótko, lecz wprowadza nerwy w stan wysokiego
napięcia, wskutek czego organizm wyczerpuje się szybko a gruntownie.
Przede wszystkim zużywa się rdzeń pacierzowy, najbardziej zainteresowany
w przeżyciach erotycznych, wiotczeją mięśnie, umysł traci swą świeżość.
Nerwy, silnie podniecane, tępieją, trzeba więc szukać dla nich nowych
bodźców".

(redemptorysta M.Pirożyński)

--
saluto
Silvio Balconetti

2. Data: 2019-02-01 13:21:08

Temat: Re: Ojciec zna zycie!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Silvio Balconetti <s...@i...invalid> wrote:
> [...]
> w przeżyciach erotycznych, wiotczeją mięśnie, umysł traci swą świeżość.
> Nerwy, silnie podniecane, tępieją, trzeba więc szukać dla nich nowych

Stefan przeholował?
:-D

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

3. Data: 2019-02-01 13:48:05

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-01 o 13:21, XL pisze:

> Stefan przeholował?
> :-D

Nie. Redemptorysta. Z braku seksu jego umysł stracił świeżość.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2019-02-01 13:59:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Nie. Redemptorysta. Z braku seksu jego umysł stracił świeżość.

Nie dziwota, że ty te swoje wszystkie ,,podręczniki historii" zrozumiałeś
tak poprawnie, jak tekst redemptorysty...
?
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

5. Data: 2019-02-01 14:05:38

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 01.02.19 um 13:48 schrieb Kviat:

> Nie. Redemptorysta. Z braku seksu jego umysł stracił świeżość.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Ten sam autor:

"Pogoń za rozkoszą pociąga za sobą choroby. Ile szpitali zapełniło
pijaństwo! Nawet tak >>niewinny<< nałóg, jak palenie papierosów ma swoje
ofiary, niekiedy śmiertelne wskutek zatrucia nikotyną. A rozpusta?
Natomiast wstrzemięźliwość nikomu jeszcze na złe nie wyszła".

A jak mowi prawo Murphy'ego, dobre rzeczy sa albo nielegalne, albo
niemoralne, albo powoduja tycie! :-)

6. Data: 2019-02-01 14:39:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ofiary, niekiedy śmiertelne wskutek zatrucia nikotyną. A rozpusta?
> Natomiast wstrzemięźliwość nikomu jeszcze na złe nie wyszła".

Cvietia tego nie zrozumie - on tylko komusze rozprawy rozkminia w lot :-)))

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

7. Data: 2019-02-01 14:53:27

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-01 o 13:59, XL pisze:

> Nie dziwota, że ty te swoje wszystkie ,,podręczniki historii" zrozumiałeś
> tak poprawnie, jak tekst redemptorysty...
> ?

Tego tekstu redemptorysty nie da się zrozumieć poprawnie :)
Chyba nie wierzysz w to, że od seksu "zużywa się rdzeń pacierzowy".
LOL :):):)
Czy wierzysz?
Musisz mieć kiepskie doświadczenia z seksem, skoro dla ciebie "rozkosz
erotyczna trwa krótko, lecz wprowadza nerwy w stan wysokiego napięcia"...
To jakaś trauma. Współczuję.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2019-02-01 15:04:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> Musisz mieć kiepskie doświadczenia z seksem, skoro dla ciebie "rozkosz
> erotyczna trwa krótko, lecz wprowadza nerwy w stan wysokiego napięcia"...

Oczywiście nie zaprzeczam, że u ciebie trwa ciągle. Pewnie od tego masz
zryty beret.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

9. Data: 2019-02-01 16:17:39

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-01 o 14:39, XL pisze:

> Cvietia tego nie zrozumie - on tylko komusze rozprawy rozkminia w lot :-)))

Ikselka nie rozumie, że Silvio celowo wkleja te bzdury żeby się z tego
pośmiać :):)

No to uważaj, wyjaśnię ci łopatologicznie:
"Pogoń za rozkoszą pociąga za sobą choroby."

Nie pociąga chorób.

"Ile szpitali zapełniło pijaństwo!"

Pijaństwo to nałóg, a nie rozkosz. Nie każdy, kto wypije na imieninach
cioci ląduje w szpitalu.
Ale fakt, od nadmiaru seksu też można wylądować w szpitalu, ale żeby od
razu zapełniali całe szpitale? Koleś ma jakieś wypaczone wyobrażenie o
seksie (Dlaczego mnie to nie dziwi? :):) ) Seks mu się z pijaństwem
skojarzył... No i gdyby faktycznie od seksu lądowało się w szpitalu, to
by chyba nie nadążyli z budową szpitali :)

"A rozpusta?"

A co rozpusta? Nie każdy seks, to od razu rozpusta :):)
No, ale jak ktoś całe życie w celibacie żyje, to dla niego nawet jeden
raz, to rozpusta :):)

"Natomiast wstrzemięźliwość nikomu jeszcze na złe nie wyszła"

Jak nie, jak tak :):):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2019-02-01 17:28:33

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-01 o 15:04, XL pisze:

> Oczywiście nie zaprzeczam, że u ciebie trwa ciągle.

Znowu zmyślasz. Nie sądzę żebyś miała kiedykolwiek okazję to sprawdzić.
Zdecydowanie nie jesteś w moim typie :):)

> Pewnie od tego masz
> zryty beret.

Nie mam, bo mi się od tego rdzeń pacierzowy nie zużył.
Ale rozumiem, że niektórym się zużywa :):):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Głowy nie utniemy, ALE...
Stefana aresztowali?
O rasistach, lewakach i tzw. dyskusjach
Słowo na czwartek
STOP finansowaniu banderyzmu przez Polskę!