Ok jeszcze trzy osoby i odejde...

31. Data: 2010-01-09 06:41:32

Temat: Re: Ok jeszcze trzy osoby i odejde...
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <f...@o...pl> wrote in message
news:1ad862dc-ac99-48bf-914b-7ba9e07c91e4@z41g2000yq
z.googlegroups.com...

Głosuję na obie ręce - zostań, człowiek nie może załamywac się z powodu
byle Kendera (jeżeli nie wiesz co to kender - zagoogluj). Przeczytaj książkę
o kenderach. :-))))))

32. Data: 2010-01-09 07:30:16

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik glob napisał:

> Znowu odchodzisz, ktoś powinien prowadzimć statystykę twoich odejść;)

boc przecie najlepsze sa powroty :)

--
bla

33. Data: 2010-01-09 09:29:02

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> Niedobrze Izo.
> Gdyby mnie 1000 osób powiedziało: odejdź
> a ja uznałbym, że nie
> To mój głos byłby ważniejszy.
> Rozumiesz to? :)
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości i nie tylko :)
może do tego trzeba dojrzeć?

kiwiko

34. Data: 2010-01-09 14:24:55

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-01-09 01:23, glob pisze:

> [...]
> protestach matki. Myślę że Iza jako dziecko zaszantażowała rodziców,
> typu= nie ma banana to ryk przez dwie godziny, bo ona chce banana i
> tak jej pozostało. Rodzice nie umieli jej kochać myśląc że
> zaspokajanie potrzeb wynagrodzi miłość, której jej nie dali . I ona
> wyje o swoje braki, a mechanizm szantarzowania się utrwalił. Ale
> wyluzuj, bo Judym był za poważny i ty teraz też jesteś bardzo poważny
> i trochę tym wszystkim zmęczony. Jej użalanie też jest szantażem, a ty
> czujesz że nie możesz nic dać, aby nie goniła tak emocjami.

Chyba masz rację, na mnie Iza też sprawia wrażenie rozkapryszonego
dziecka którego żądania musiały być spełniane przez opiekunów.. I które
najwyraźniej jeszcze nie dorosło do wieku dojrzałego.
Stad te jej ciągłe potrzeby akceptacji i szantaże wobec grupy.

35. Data: 2010-01-09 14:25:55

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-01-09 07:41, Prawusek pisze:
> [...]
> byle Kendera (jeżeli nie wiesz co to kender - zagoogluj). Przeczytaj książkę

Niestety, twój głos będzie nie ważny.. - Na psp głosujemy jedna ręką. Tu
nie sejm RP, a ty to nie poseł Lityński..

36. Data: 2010-01-09 19:18:38

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza pisze:

> [...]
> ok.
> Nie anonimy a tutejsi bywalcy jak Edi,madea, tren R , Aisza, Stalker

Przegapiłem swoją obecność w gronie bywalców :-)

W sumie nie wiem dlaczego akurat moja opinia miała by się tu liczyć, bo
nie czytam Twoich postów, ani Ty moich :-) Więc Twoja obecność mi
kompletnie nie przeszkadza... Może faktycznie trochę "niestabilna
emocjonalnie" jesteś, ale to w sumie żaden grzech :-)

Stalker, oby z niektórymi były tylko takie problemy jak z Tobą ;-)

37. Data: 2010-01-10 15:56:01

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

> [...]
> najwyraźniej jeszcze nie dorosło do wieku dojrzałego.
> Stad te jej ciągłe potrzeby akceptacji i szantaże wobec grupy.

Czy mógłbyś w kilku zdaniach scharakteryzować siebie? Na przykład: jesteś tu
po raz pierwszy- i przedstawiasz się: w punktach:
1. dobre strony
2. złe strony

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

38. Data: 2010-01-11 10:27:59

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-01-10 16:56, Chiron pisze:

> Czy mógłbyś w kilku zdaniach scharakteryzować siebie? Na przykład:
> jesteś tu po raz pierwszy- i przedstawiasz się: w punktach:
> 1. dobre strony
> 2. złe strony

Po co ci to? Czy nie widać żem jest człek prawdomówny i sprawiedliwy?

39. Data: 2010-01-11 10:43:06

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Po co ci to? Czy nie widać żem jest człek prawdomówny i sprawiedliwy?

Czyli- uważasz się za człowieka sprawiedliwego i prawdomównego, a także
uważasz, że inni Cię tak widzą.OK- dziękuję.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

40. Data: 2010-01-11 15:49:32

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-01-11 11:43, Chiron pisze:
> Użytkownik "Jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

> Czyli- uważasz się za człowieka sprawiedliwego i prawdomównego, a
> także uważasz, że inni Cię tak widzą.OK- dziękuję.

A ty uważasz inaczej? Zresztą opinia innych o mnie jest mało istotna. -
Nigdy nie robiłem czegoś tylko dlatego żeby zyskać poklask gawiedzi.

sender robi se z nas jaja?
TROLL
OT antytrollowa pomoc
Nie mysle o zyciu po zyciu, ani wspolzyciu
Pamięci drogiego Marka Sendera