Re: Okapy - pytanie?

Data: 2007-10-12 16:55:17
Temat: Re: Okapy - pytanie?
Od: "karlos" <k...@t...pl>

> Mala ilosc miejsca mozna zrekompensowac sila ciagu lub ew. wysokoscia
> osadzenia okapu.

wieksza sila ciagu zazwyczaj halas
im wyzej tym gorsze efekty wyciagania oparow
nie mozna nakazac, zeby opary lecialy tylko do gory, to se ne da ;)

> noo tak - to jest argument ! :)

a jak:)

> Wczesniej mialem okap z mozliwoscia 7 stopni regulacji - przewaznie
> wykorzystywalem 3-5 stopni bo przy pozostalych byl zbyt duzy halas

dla kazdego cos innego, ja tez wykorzystuje 3-4 stopnie
ale w wiekszosci okapow nastawa predkosci przy 3 stopniach wg mnie jest zle
dobrana

> Przy opcji wyciagu, a nie tylko pochlaniacza, zbedny i kosztowny gadzet

tu akurat w cenie, raczej glupio byloby wyrzucic w sklepie :P
teraz lezy gdzies w szafce niepotrzebny

> To jest podstawowy problem przy zastosowaniu tanich/starych technologii
> silnikow w wyciagach.
> Prosze zagladnac, na rozwiazania podobno "tandetnej" Amici. Zastosowanie
> nowych rozwiazan spowodowalo, ze w tej klasie cenowej trudno znalezc
> rownie cichy i wydajny wyciag. No ale zalezy co kto lubi..
> Mam okap tej firmy od blisko 3ch lat i najmniejszych z nim problemow,
> nawet z zarowkami

nie moge powiedziec co bylo produkowane 3-4 lata temu, ale osobiscie
szukalem okapu przez 2 miesiace i najgorsze wrazenie wywarly na mnie okapy
Amica wlasnie
toporne wykonanie, przyciski dzialaly z duzym oporem, juz nie wspomne o
jakosci wykonania i halasie podczas pracy
ale kazdemu cos innego sie podoba, tu akurat przedstawilem swoje zdanie na
ten temat i to co udalo mi sie zaobserwowac:)