Re: Okna

Data: 2001-11-29 08:01:24
Temat: Re: Okna
Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

"krycha" <k...@p...onet.pl> wrote in message
news:9u4mau$qt3$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik "Tomasz Piszczelski" <q...@p...pl> napisał w wiadomości
>
> Polecam drewniane. Sama takie mam i jestem zadowolona.
> Plastiki po jakims czasie zżółkną a nie mozna ich odnowic,

Nieprawda.
Dobre okna plastikowe nie żółkną.
PCV jak każdy materiał pod wpływem słońca zmienia swój kolor. Przy wyborze
okien nie można kierować się wyłącznie ich ceną (a tak jest obecnie), tylko
porównać parę parametrów - w tym stopień utraty barwy - niektóre firmy
udostępniają takie dane. Sam widziałem badania, gdzie po 17 latach okno nie
zmieniło barwy.
Myślisz, że dlaczego jedna firma sprzedaje okno za 500 zł a druga za takie
samo żąda 900-1000 zł ???

> bo nie nadaja sie do malowania (dla niektorych to zaleta, dla mnie wada).

Jak to nie można. Myślisz, że nie ma lakierów do pcv ?

pozdr. Robert