Re: Okna w pół godziny :-)

From: XL <i...@g...pl>
Subject: Re: Okna w pół godziny :-)
Newsgroups: pl.rec.dom
Date: Tue, 23 Dec 2014 23:13:09 +0100

Dnia Tue, 23 Dec 2014 21:31:51 +0100, ZS napisał(a):

> Dobre ściągaczki są w ikea. Choć małe :(

Ja kupiłam w Allegro te linkowane - metalowe z prawdziwą grubą gumą, jedna
25 cm, druga 35 cm długości.

> Żona ostatnio parowym mopem

I nie boicie się, że zimna szyba nagle i miejscowo ogrzana trzaśnie?

> myje już ze ściągaczką. Tylko na zewnątrz fajniej bo dużo wody leci
> niestety ale można podłożyć szmatkę. Ściągaczka dobra to 80% sukcesu
> przy myciu okna.

Dokładnie! Niemal przed samymi Świętami kupiłam i wypróbowałam, więc
chwalę. Do tej pory parę razy nabierałam się na ładniusie zabaweczki z
plastiku i silikonu.
Ale ten właśnie mop, który linkowałam również, super dopełnia sprawy, bo ma
bardzo dobre do tego celu a w dodatku prostokątne i duże wkłady, świetnie
myje się nimi szyby przy minimum pracy.