Re: Okna - wycinanie uszczelek

From: AA <...@...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Okna - wycinanie uszczelek
Date: Fri, 18 Sep 2009 17:26:47 +0200

> A możesz podac jakieś linki albo przynajmniej nazwy tych nawiewników?
> I czy sam je montowałeś czy wynajołeś fachowców?

Nie wiem jaka firma, nie wiem jaka cena - u mnie zrobila to spoldzielnia
mieszkaniowa w ramach walki z kiepskim ciagiem. Oczywiscie nie poszlo
tak gladko - kilka upomnien, kilka przytruc tlenkiem wegla w okolicy.

Ale po wygladzie wnioskuje, ze to firma Aereco.

> Trzeba wiercić dziury w
> murach? Na dole czy na gorze okna?

U gory ramy okiennej wycina sie otwory - szczeliny dlugie na kikanascie
cm, szerokie na 5mm, od srodka i na zewnatrz. Bylem przerazony, ale
ekipa wiedziala co robi. Po zalozeniu nawiewnikow wyglada to bardzo
estetycznie i zupelnie nie zwraca uwagi. Obok nawiewnika jest galka,
ktora mozna podregulowac przeplyw, az do zamkniecia.

Problem moze byc wtedy, gdy rama (futryna) okna jest przyslonieta przez
mur, zaszpachlowana - ale wystarcz 2...3cm, zeby sie dalo zalozyc.

Jak chcesz - dzwon do firm, ktore sie tym zajmuja, powinni zrobic
bezplatny pomiar.

AA