Re: Okno jednocześnie otwarte i zasłonięte.

Data: 2007-05-07 06:34:50
Temat: Re: Okno jednocześnie otwarte i zasłonięte.
Od: Lila <H...@H...Com>

Magdalaena <m...@w...pl> napisał:
> I tu pojawia się problem, ponieważ w sklepach dowiedziałam się, że
> obecnie zasłony przestały pełnić funkcję zasłaniania okien. Instaluje
> się je na stałe, razem z lambrekinem na jednym kołku karnisza. A okna
> zasłania się roletami czy żaluzjami.
> Nie podoba mi się to rozwiązanie, bo oprócz wysokich kosztów (płacę i za
> żaluzje i za zasłony), nie rozwiązuje problemu otwarcia okna wieczorem.

Nie wierz sklepom. Lambrekiny sa passe ;-)
Jesli cenisz prostotę - firanka i zasuwana zasłona, może być ciężka
żakardowa. Sama mam taką i wierz mi przepuszcza powietrze zupelnie dobrze.
Jesli wolisz cos bardziej skomplikowanego i te okna mogą być tez
uchylane - szyta roleta np. taka jak na stronie:
www.alternative-windows.com/london-blind.htm

Pozdrowienia,
Lila
PS. W hipermarketach mozna dokupic tez szyny metalowe, ktore przymocowuje
sie do drazków drewnianych, a ktore dają mozliwość zawieszenia
czegos dodatkowego, np. firanki.