[Okulistyka] Farfocle przed oczami

1. Data: 2007-05-01 14:45:03

Temat: [Okulistyka] Farfocle przed oczami
Od: "..::Dangerous Dan::.." <d...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Ostatnio bardzo duzo (kilkanascie godzin dziennie) spedzam przed
komputerem i nie bardzo poki co moge to zmienic ;-/

Jakis czas temu zauwazylem, ze przed oczami pojawily mi sie takie
farfocle polprzezroczyste, przemieszczajace sie w strone, w ktora
kieruje wzrok. Szczegolnie widoczne sa na jasnych, dobrze oswietlonych
powierzchniach. Czytalem juz co nieco na ten temat, ale do okulisty bede
mogl wybrac sie dopiero po dlugim weekendzie.

Poki co chcialbym sie zapytac, czy mozliwe, ze te farfocle sa wynikiem
siedzenia przed kompem zbyt dlugo i czy znikna jak dam odpoczac oczom od
komputera? Czy mam sie przygotowac psychicznie na cos powazniejszego?

Wczesniej nigdy nie mialem takich farfocli przed oczami. Mam 25 lat
jakby co.

Paweł

2. Data: 2007-05-01 16:40:15

Temat: Re: [Okulistyka] Farfocle przed oczami
Od: "LL" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "..::Dangerous Dan::.." <d...@W...pl> napisał w
wiadomości news:f17jv7$77q$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> komputera? Czy mam sie przygotowac psychicznie na cos powazniejszego?
>
> Wczesniej nigdy nie mialem takich farfocli przed oczami. Mam 25 lat

http://swiatmetow.phorum.pl/

ten link pomoze ci sie dowiedziec czym to moze byc spowodowane -najszesciej
sa to męty w ciele szklistym spowodowane sa mikro wylewami z naczyn
krwionoscnych siatkówki (o ile sie nie myle) w kazdym razie pojawiaja sie
równie-->te męty gdy wzrok jest mocno przemęczony czy też gdy człowiek zyje
w stresie długotrwałym.Ale lekarz bedzie dla ciebie najlepszy pozdro
LL

3. Data: 2007-05-10 23:44:23

Od: m...@h...com (ddx) szukaj wiadomości tego autora

na poczatek sprawdz czy masz anemie, spojz na spojowke oka, jesli nie jest
czerwonawa czy rozowa mozesz miec anemie, a to moze byc jeden z objawow.

Wyslano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

4. Data: 2007-05-11 14:48:18

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na poczatek sprawdz czy masz anemie, spojz na spojowke oka, jesli nie jest
> czerwonawa czy rozowa mozesz miec anemie, a to moze byc jeden z objawow.
> pozdrawiam

na poczatek to proponuje sprawdzic ostrosc wzroku, zbadac cisnienie
wewnatrzgalkowe, obejrzec przedni odcinek i dno oka. Potem ewent. wg
wskazania specjalisty chorob oczu komputerowe badanie pola widzenia.
I najwazniejsze - nie czytac postow osob, ktore sie na tym nie znaja, a
usiluja robic wrazenie omnibusow. Nawet jak pisza z USA.

pozdr.

casus
spec.ch.oczu

5. Data: 2007-05-11 20:44:29

Od: m...@h...com (ddx) szukaj wiadomości tego autora

hej cesus, gdybys chcial zostac takim omnibusem jak ja musialbys grube
pieniadze placic za szkole medyczna w stanach. wiec sie uspokoj i
wyluzuj. nikt ci nie zarzuca tego co wiesz ( o ile wiesz) wiec i ty badz
ostrozny ze swoimi stwierdzeniami....
pozdrawienia zza oceanu

--
Wyslano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

6. Data: 2007-05-11 21:38:20

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pieniadze placic za szkole medyczna w stanach. wiec sie uspokoj i
> wyluzuj. nikt ci nie zarzuca tego co wiesz ( o ile wiesz) wiec i ty badz

hej ddx, naucz sie najpierw czytac, jak ja sie nazywam.
Ja nie tylko studia, ale i specjalizacje za granica zrobilem, placac za
swoje nauki, ale nie chwale sie wszem i wobec o tym fakcie, bo nie miejsce,
gdzie sie uczylo jest wazne, ale to co ma sie w glowie. Czego Tobie zycze i
mam nadzieje, ze niebawem Cie to dosiegnie.
A co do okulistyki, to podtrzymuje swoja opinie o Tobie - nie znasz sie na
niej kompletnie.

pozdr.
casus

ps: homeopatia ma tak daleko do szkoly medycznej, jak Nowy Jork do Warszawy,
wiec proponuje Ci zamienic obecnosc swa z pl.sci.medycyna na pl.homeopatia,
czy tym podobne, poniewaz pomylilas grupy.

7. Data: 2007-05-11 22:36:48

Od: m...@h...com (ddx) szukaj wiadomości tego autora

hej census:
nie jestem na tej stronie po to aby czytac twoje CV, albo interesowac sie
kim jestes. naprawde mnie to nie obchodzi.
to nie ja probuje podwazyc twoj autorytet ale ty moj. nie obchodzi mnie
kim jestes, i szczerze mowiac nie wierze w to co mowisz. Twoja etyka
zawodowa jest mierna co stwierdzam z przykroscia.
mogla bym pisac dalej... ale sie powstrzymam

a jesli chodzi o moje rady, to mozesz sledzic co mam do powiedzenia, bo
kto wie moze sie jeszcze czegos ode mnie nauczysz ...takie male
rozszezanie horyzontow....
uwazaj to za nasza ostatnia rozmowe, bo niestety jako partnera do rozmow
to cie nie uwazam... a szkoda.
zycze powodzenia

--
Wyslano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

8. Data: 2007-05-11 22:54:55

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 12 May 2007 00:36:48 +0200, ddx wrote:

> nie jestem na tej stronie po to aby czytac twoje CV, albo interesowac sie
> kim jestes. naprawde mnie to nie obchodzi.
> to nie ja probuje podwazyc twoj autorytet ale ty moj.

Autorytet? Wybacz, ale to nawet nie jest śmieszne.
Wpadasz na grupę sci, wjeżdżasz z homeopatią, opowiadasz głupoty i
uważasz, że jest tu jeszcze coś do podważenia?

Gratuluję samooceny.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

9. Data: 2007-05-12 06:55:58

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uwazaj to za nasza ostatnia rozmowe, bo niestety jako partnera do rozmow
> to cie nie uwazam... a szkoda. zycze powodzenia

ja rowniez nie zamierzam dalej z Toba dyskutowac. To nie ja zaczalem sie
chwalic, gdzie sie ucze i przebywam i jak to ja nie jestem zwiazana z
medycyna. Co z reszta jest nieprawda, masz blade pojecie o medycynie i nie
masz z nia nic wspolnego. Radzisz w prawie kazdej dyscyplinie medycznej i
prawie za kazdym razem piszesz bzdury. W medycynie jest zasada: "po pierwsze
nie szkodzic". Jezeli mialabys cokolwiek z medycyna wspolnego to
przestrzegalabys tej dewizy. A zwlaszcza znajac amerykanskie prawo. Stad
moja uwaga, abys zmienila grupe, bo tu sie pisze o medycynie a nie o
paramedycynie - wiec jestes po prostu tutaj intruzem.
Po drugie - skoro nie dotarlo - naucz sie czytac powtorze jeszcze raz.
Zobacz w naglowku lub na dole jak sie nazywam i naucz sie tego. No chyba, ze
masz problem z korekcja wady wzroku - polece Ci jednego z moich kolegow w
Stanach - za drobne 150 dolcow Cie zbada i pomoze. A skoro domniemanie o
wadzie wzroku istnieje, to Ci napisze drukowanymi: NIE NAZYWAM SIE CENSUS,
TYLKO C A S U S. Dotarlo?
I na zakonczenie: ja nie musze tutaj na grupie nikomu udowadniac, ze jestem
specjalista chorob oczu, zwlaszcza po kilkuletniej mojej obecnosci tutaj.
Kto mnie zna, ten wie, kto nie zna - zawsze sobie to moze sprawdzic.
Mam goraca nadzieje, ze juz powstrzymasz sie od porad innym z paramedycyny,
bo skoro jestes tak inteligentna, za jaka sie uwazasz, to zapewne powinnas
zrozumiec, co sie do Ciebie pisze.

Cium!

pozdr.

casus

10. Data: 2007-05-12 19:57:10

Od: "..::Dangerous Dan::.." <d...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

LL napisał(a):

> [...]
> równie-->te męty gdy wzrok jest mocno przemęczony czy też gdy człowiek zyje
> w stresie długotrwałym.Ale lekarz bedzie dla ciebie najlepszy pozdro

Dzieki za linka. Troche sobie poczytalem, ale juz wiecej chyba nie bede,
bo nie nastraja mnie to zbyt optymistycznie ;-)

Paweł

Chrzastka stawowa
dziwna sprawa z krwotokiem z nosa
rak jadra a ból