rak jadra a ból

1. Data: 2007-05-01 08:24:00

Temat: rak jadra a ból
Od: "Adan" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie może naiwne, ale czy nowotwór jądra może wywoływać w tym jądrze
bóle? Boli mnie jedno jądro, lekarz powiedział, że to zapalenie prostaty
(jest rozmiękczona), jednak czy to możliwe w wieku 21 lat?

2. Data: 2007-05-01 21:13:04

Temat: Re: rak jadra a ból
Od: Solaris <s...@b...inspired> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 May 2007 10:24:00 +0200, jakże pięknego
"Adan" <s...@g...pl> wystukał co zawarte poniżej:

:: Pytanie może naiwne, ale czy nowotwór jądra może wywoływać w tym jądrze
:: bóle? Boli mnie jedno jądro, lekarz powiedział, że to zapalenie prostaty
:: (jest rozmiękczona), jednak czy to możliwe w wieku 21 lat?

Za dużo sterydów.

--
Born to raise hell.
Linux registered user: 408584

3. Data: 2007-05-02 09:47:12

Od: "Adan" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pojebalo?

4. Data: 2007-05-02 20:22:38

Od: "Interkas" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adan" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> Pojebalo?

Piękna dyskusja...

jedna odpowiedz lepsza od drugiej:)

pozdr. Piotrek

5. Data: 2007-05-04 07:59:18

Od: Szczesiu <szczesiu@_wytnijsetokurde_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adan napisał(a):
> Pytanie może naiwne, ale czy nowotwór jądra może wywoływać w tym jądrze
> bóle? Boli mnie jedno jądro, lekarz powiedział, że to zapalenie prostaty
> (jest rozmiękczona), jednak czy to możliwe w wieku 21 lat?

Nowotwór boli dopiero w ostatnim stadium. Zapaleniu prostaty może
współtowarzyszyć stan zapalny powrózka nasiennego, który daje efekt bólu
jądra. Jeżeli to rak, to jądro będzie w którymś miejscu nienaturalnie
powiększone (nie mam na myśli obrzęku zapalnego powrózka), ale raczej
niebolesne.

Zapalenie prostaty (nie przerost) jest właśnie najczęściej spotykane u
ludzi młodych. Prawdopodobnie sporo siedzisz, krew nie krąży jak trzeba
i dochodzi do namnażania i zakażeń własną florą bakteryjną. Staraj się
więcej chodzić, robić przerwy w siedzeniu, bo grożą Ci również hemoroidy.

6. Data: 2007-05-04 19:33:03

Od: "A" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szczesiu" <szczesiu@_wytnijsetokurde_pf.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> i dochodzi do namnażania i zakażeń własną florą bakteryjną. Staraj się
> więcej chodzić, robić przerwy w siedzeniu, bo grożą Ci również hemoroidy.

Dziękuje bardzo za rzeczową odpowiedź.

Byłem dziś w szpitalu na USG, ponoć jądra mam w porządku (tylko trzy małe
torbiele w tym bolesnym jądrze, największa ma 3mm długości, powiedziano że
to nic groźnego i wielu mężczyzn tak ma i nie trzeba z tym nic robić).

"Żyły powrózka nasiennego nieposzerzone" - czyli stanu zapalnego powrózka
(chyba) nie ma.

Przepisano mi Doxycyclinum, Dicloberl i okłady z altacetu na to jądro.
Szczesiu- jeśli jesteś urologiem to proszę o komentarz co o tym sądzisz.

apteka internetowa
jak sie pozbyc implanta z mozgu ?
Z Indii
Bóle stawowe w okolicy skroniowo-żuchwowej-pom ocy
Ciąża i swędzenie