Re: Olej [olejek] kokosowy [Co to?]

From: Stefan7 <s...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Olej [olejek] kokosowy [Co to?]
Date: Mon, 30 Apr 2012 20:53:22 +0200

Użytkownik Kasa przyjmie napisał:
> [...]
-i2300632652.html

> http://www.google.pl/search?q=cocos+oil&hl=pl&client
=opera&hs=XAG&rls=pl&channel=suggest&prmd=imvns&sour
ce=lnms&tbm=isch&ei=3sqeT-y7FITSsgab-slW&sa=X&oi=mod
e_link&ct=mode&cd=2&ved=0CBIQ_AUoAQ&biw=1654&bih=900

> Nie dopisze ze jestes wioskowym przyglupem i przeplaciles juz nie
> wspominajac o tym ze marokanczyk w Farszawie to pewnie jakis cygan.
>
> Marokance nie zapuszczaja sie w nasze strony bo tu bieda i syf.

Wioskowy przygłup niby? Obrażasz bez powodu, a

Ośmieszasz się , nie potrafisz czytać ze zrozumieniem i szukasz
spiskowych teorii tam gdzie ich nie ma...Nie wiem skąd u ludzi tyle
złości, szukania winnych ,zdrajców, przygłupów.W polityce i w pewnych
grupach spotykam wciąż takie zachowania ,ale tutaj?
Skup się na wątku, a jak czegoś nie rozumiesz to pytaj. Nie wiem czy mi
się uda, ale spróbuję ci wytłumaczyć.
Marokańczyk jest prawdziwy -to raz. Z faktami się nie dyskutuje, a taki
fakt Ci podałem. [ I widocznie miałem na to dowody, że to prawda, więc
...?]Chcesz z faktami dyskutować?! Mam ci to udowadniać? A niby dlaczego?
A co do przepłącenia , to zapłąciłem tyle ile wart był dla mnie towar.
Nie spotkałem takiego na rynku jaki on sprzedawał, w necie też nie udało
mi się odszukać ...Więc trudno o stwierdzenie, że coś jest przepłącone
jeśli nie ma ceny rynkowej. Mogę zeskanować opakowania i poszukaj mi
taniej jak taki mądry jesteś.. Twierdzę, że poza tym człowiekiem nie
znajdziesz takiego olejku [oryginalny marokański wyrób] w cenie
zbliżonej do mojej...
Co do uczciwości tego mężczyzny jestem pewien.Poznaliśmy się bliżej i
mamy wspólne sprawy zbliżone do para-medycznych... Wymieniamy się
informacjami w necie...
A co ty mi z tą warszawą wyskakujesz? piłeś coś ? gdzie ja o warszawie
piszę ?!

Stefan