Olimpiada w toku...

11. Data: 2012-07-30 11:56:22

Temat: Re: Olimpiada w toku...
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-30 11:23, Przemysław Dębski pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> No ale tak po prawdzie, to o chińczykach się biadoli że są be itd. ale
> na dobrą sprawę to ja nic konkretnego nie wiem o tym jak się u nich
> dzieci wychowuje :)

O wychowywaniu chińskich gimnastyczek jest film, nawet linkowany kiedyś
tutaj na psp. Możesz nadrobić zaległości. ;)

Ewa

12. Data: 2012-07-30 11:58:15

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-30 13:41, Ikselka pisze:
> [...]
nic do powiedzenia - a tu nawet zdania na temat tego, że "trzeba wiedzieć kiedy
odejść"

> Powiedz mi, kogo ta cała olimipiada obchodzi?

No widzisz, Stalker? - Ciebie nie! ;)

Ewa

13. Data: 2012-07-30 12:16:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Jul 2012 13:58:15 +0200, medea napisał(a):

> No widzisz, Stalker? - Ciebie nie! ;)

Wyjątki potwierdzają regułę.
--
XL

14. Data: 2012-07-30 12:49:41

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-30 14:16, Ikselka pisze:

> Wyjątki potwierdzają regułę.

Teraz rozumiem, dlaczego na podstawie własnego (wyjątkowego) podejścia
tworzysz regułę. ;-P

Ewa

15. Data: 2012-07-30 13:14:43

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message

> Pewnie tak. Wystarczy spojrzeć na Chińczyków, żeby porównać efekty modelu
> diametralnie innego. ;)

albo na Amerykanow. Tez im niezle idzie, a model maja inny nic w Chinach (bo
o Szwedzkim to nie wiem)

i.

16. Data: 2012-07-30 13:16:02

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message

> Teraz rozumiem, dlaczego na podstawie własnego (wyjątkowego) podejścia
> tworzysz regułę. ;-P

Ixelka ma wlasny swiat i jego definicje.

i.

17. Data: 2012-07-30 13:17:15

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiedz mi, kogo ta cała olimipiada obchodzi? I jakaś tam Isia, Gruchała,
> czy inna "przegrana" - ktoś przegrywa, ktoś wygrywa, czegóż robić nagonkę.
> A zainteresowanie jest fantomowe, można powiedzieć, sztucznie nakręcane
> przez media. Podobnie jak mistrzostwa u nas: przeszły, strupy (cztery)
> zostały i ani
>
> To całe rozdęte ajwaj tylko media robią - sztuczne nakręcanie
> "koniunktury", bo cóż mieliby nadawać...

......i psych(olog)iczny komentarz sie znalazl.

i.

18. Data: 2012-07-30 13:23:23

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<t...@i...pl> wrote in message
ps.com...
> ... a tu żadnego psychologicznego komentarza, cisza prawie kompletna :-)
>
> Dzisiaj faworytka Isia nie wytrzymała ciśnienia, po przegranej nie chce
> rozmawiać z mediami, a tu nic.

niestety nie widzialam, za to czytalam ze Isia jakos nie ubrala sie
odpowiednio. Znaczy nie wiadomo bylo
kogo reprezentuje, bo kolor niebianski tylko miala na sobie.

> Na pływalni zapowiada się na rzeź "starych" mistrzów. Phelps, Jędrzejczak
> nie mają nic do powiedzenia - a tu nawet zdania na temat tego, że "trzeba
> wiedzieć kiedy odejść"

Jedrzejczak to chyba juz wczesniej miala malo do powiedzenia. Phelps sie
przyznal, ze nie cwiczyl do tej rundki. Podobno zaczal 9 miesiecy temu, a
taki okres to tylko noworodkom wystarczy. Zbiera sily na zamiary. Za to inni
plywacy z USA nawet sie dobrze spisuja.

to z cala pewnoscia.

i.

19. Data: 2012-07-30 20:15:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Jul 2012 14:49:41 +0200, medea napisał(a):

> Teraz rozumiem, dlaczego na podstawie własnego (wyjątkowego) podejścia
> tworzysz regułę. ;-P

Dlaczego?

--
XL

20. Data: 2012-07-30 20:30:50

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-30 22:15, Ikselka pisze:

> Dlaczego?

Bo rozumujesz wspak. ;-P

Ewa

ILE
"Dla państwa najtańsza jest rodzina bez dzieci."
"Antykoncepcja dla mezczyzn"
latamy latamy
Czy wiedza obroni sie sama