zarabiaj z oriflame

1. Data: 2005-01-07 13:31:18

Temat: zarabiaj z oriflame
Od: "monika" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Możesz:
- zostać stałą klientką Oriflame i kupować kosmetyki w cenach hurtowych (bez
obowiązkowych limitów zamówień - nie musisz zamawiać co miesiąc, nie musisz
zamawiać za określoną kwotę pieniędzy - kupujesz co chcesz , kiedy chcesz i
za ile chcesz).
Masz również dostęp do ofert promocyjnych dostępnych tylko dla członków
Klubu Oriflame

- polecać kosmetyki zarabiając na różnicy pomiędzy ceną hurtową, a ceną
katalogową + dodatkowe bonusy i premie wynikające z planu marketingowego
Oriflame

- Oriflame w oparciu o dynamiczny plan marketingowy ,daje również szansę na
rozwinięcie własnego, niezależnego biznesu - bez większych inwestycji,
doświadczenia i ryzyka finansowego - trzeba tylko chcieć.. i pracować

Zapewniam:
- bezpłatne szkolenia i pokazy kosmetyczne,
- naukę obsługi klientów
- bezpłatne szkolenie z zakresu sprzedaży i zarządzania
- elastyczne warunki pracy
- pracę w przyjaznej atmosferze, w zespole ludzi z pasją, którzy służą swoją
pomocą i doświadczeniem na każdym etapie rozwoju
- połączenie przyjemnego z pożytecznym
- i wiele więcej...

Wygląda zbyt pięknie, aby było prawdziwe ? - to była moja pierwsza myśl po
tym jak pierwszy raz usłyszałam tę ofertę.
Później przyszły wątpliwości i rady "życzliwych", którzy stwierdzili, że ja
się do tego nie nadaję, że kosmetyki już się nie sprzedają itd.
Ale mimo wątpliwości,podobała mi się wizja pracy z ludźmi, których poznałam,
możliwości rozwoju jakie daje plan marketingowy oraz świadomość, że zawsze
będzie przy mnie osoba, która mi podpowie, pomoże.
Pomyślałam, że spróbuję, bo przecież nic nie tracę, a zyskać mogę baardzo
dużo J
Dzisiaj Oriflame, to nie tylko moja praca, ale i - śmiało mogę użyć słowa -
pasja !! Cieszę się, że tamtego dnia dałam sobie szansę..

Jeżeli choć trochę zainteresowała Cię moja oferta, to zadzwoń,, wyślij maila
lub odezwij się na gg. Odpowiem na Twoje pytania i zachęcę do przyłączenia
się i spróbowania, bo Oriflame może być również Twoją wygraną !! Daj sobie
szansę..

moj email:
s...@o...pl
moj numer gg
8887408

1. Data: 2005-01-07 13:57:37

Temat: Spamuj z Oriflame, było: Re: zarabiaj z oriflame
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

monika wrote:
(...)

> - Oriflame w oparciu o dynamiczny plan marketingowy ,daje również szansę na
> rozwinięcie własnego, niezależnego biznesu - bez większych inwestycji,
> doświadczenia i ryzyka finansowego - trzeba tylko chcieć.. i pracować

Jasne, że bez inwestycji, jeżeli pozwala swoim pracownikom dawać darmowe
ogłoszenia w miejscach do tego nieprzeznaczonych.
(...)

> Wygląda zbyt pięknie, aby było prawdziwe ?

Nie wygląda pięknie. Wygląda na kiepską reklamę. Jeżeli kosmetyki takie
same dobre, to ja przepraszam...
(...)

> moj email:
> s...@o...pl
> moj numer gg
> 8887408

A to należałoby powtórzyć wielokrotnie. Spamerzy, piszcie na adres
s...@o...pl.

wredna jakaś choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

1. Data: 2005-01-07 15:12:51

Temat: Re: Spamuj z Oriflame, było: Re: zarabiaj z oriflame
Od: "monika" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

OOO WIDZE ZE W KONCU UDALO MI SIE KOGOS ZDENERWOWAC :p
a wygladaliscie na taka porzadna grupe...
krysiu, czemu sie tak zdenerwowalas??
spotkalo cie cos przykrego?
napisz, moze ci pomozemy rozwiazac problemy :P

1. Data: 2005-01-07 16:10:58

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "monika" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> OOO WIDZE ZE W KONCU UDALO MI SIE KOGOS ZDENERWOWAC :p

Rzeczywiście masz się z czego cieszyć... A może to część dynamicznego planu
marketingowego Oriflame?

> a wygladaliscie na taka porzadna grupe...
> krysiu, czemu sie tak zdenerwowalas??
> spotkalo cie cos przykrego?

Całą grupę spotyka ostatnio coś przykrego - głupie posty złośliwych
spamerek.

> napisz, moze ci pomozemy rozwiazac problemy :P

Problem to masz Ty - ze swoją niewiedzą. Wyobraź sobie, że grupy dyskusyjne
w hierarchii pl.* są własnością prywatną. Ich właściciel powołując do życia
pl.rec.uroda jasno określił dozwolone tematy. I nie było wśród nich nic o
łapanakach nowych konsultantek. Na takie ogłoszenia jest miejsce na grupie o
pl.praca.oferowana, a nie tutaj. Tu się dyskutuje o urodzie, nie o sposobach
zarobkowania, nawet jeśli dotyczą one kosmetyków.

--
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]
joanna (at) niedzielka (dot) com

1. Data: 2005-01-07 21:46:35

Temat: Odp: Spamuj z Oriflame, było: Re: zarabiaj z oriflame
Od: "teia^^" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Pawlus <a...@...stopce> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:crmcc0$cvg$...@a...news.tpi.pl...

> Rzeczywiście masz się z czego cieszyć... A może to część dynamicznego
planu
> marketingowego Oriflame?

o przepraszam,jedna spamujaca konsultantka nie moze skreslac naprawde
dobrych warunkowdo pracy jakie daje firma!

proponuje nie karmic trolla :)

1. Data: 2005-01-07 22:08:27

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "teia^^" <t...@N...pl> napisał w wiadomości

> o przepraszam,jedna spamujaca konsultantka nie moze skreslac naprawde
> dobrych warunkowdo pracy jakie daje firma!

Nie przeczę. Chciałam jej tylko uświadomić, że takimi odzywkami kompromituje
firmę, którą rzekomo reprezentuje. Najpierw pseudoprofesjonalny marketingowy
bełkot niby w imieniu Oriflame, a potem się cieszy, że kogoś wkurzyła.

> proponuje nie karmic trolla :)

To nie trol, to spamer :)

--
best regards

1. Data: 2005-01-07 22:16:08

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Pawlus, sącząc kawkę, wyklepał:

> Chciałam jej tylko uświadomić, że takimi odzywkami
> kompromituje firmę, którą rzekomo reprezentuje. Najpierw
> pseudoprofesjonalny marketingowy bełkot niby w imieniu Oriflame, a potem
> się cieszy, że kogoś wkurzyła.

Podpisuję się pod Asią. Nic mnie tak nie zraża jak taki "pokaz" :/

Krusz.
ach, co o 23 robi w moim piekarniku ta wspaniała zapiekanka?
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-01-08 00:59:16

Temat: Re: Oriflame
Od: "Lukrecja" <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Pawlus" napisał w wiadomości

Tu się dyskutuje o urodzie, nie o sposobach
> zarobkowania, nawet jeśli dotyczą one kosmetyków.

To o czym napisała monika, to nie tylko sposób zarobkowania.
Sądzę, że niektóre grupowiczki mogą być zainteresowane po prostu zapisaniem
się do Klubu Oriflame, aby samodzielnie kupować tam kosmetyki bez 30 % marży
i mieć możliwość uczestniczenia w darmowych szkoleniach kosmetycznych.
Podejrzewam, że taka informacja pojawiła się na grupie właśnie teraz, bo w
styczniu przystąpienie do klubu kosztuje symboliczne 9,90 zł. Sama zapisałam
się do Oriflame niecałe pół roku temu i uważam że warto, tym bardziej, za te
9,90zł.
Myślę, że nie było intencją Moniki spamowanie, tylko zapędziła się trochę
przy okazji dawania innych ogłoszeń ;-)
Pozdrawiam - Lukrecja.
----------------------
www.my.oriflame.pl/pruszkow

1. Data: 2005-01-08 14:03:47

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lukrecja" wrote in message news:crnba8$1m5$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Joanna Pawlus" napisał w wiadomości
> Tu się dyskutuje o urodzie, nie o sposobach
>
> To o czym napisała monika, to nie tylko sposób zarobkowania.
<...>

Niestety, Lukrecjo, ale monice chodzilo tylko i wylacznie o zarobkowanie...
W Oriflame to sie nazywa sponsorowanie... Na ich stronie jest tak:
================
Sponsorowanie
Znajdź ludzi, którzy będą sprzedawać tak jak Ty - pomnóż swój zysk
Podziel się z innymi możliwością współpracy z Oriflame i stwórz zespół
konsultantów. Pierwszych kandydatów do swojej grupy najłatwiej znajdziesz
wśród stałych klientów. Szukaj ludzi przedsiębiorczych, którzy chcą robić
coś więcej, niż tylko używać kosmetyków Oriflame.
Zarobisz do dwudziestu jeden procent od obrotu, który uzyskują osoby
wprowadzone przez Ciebie do Klubu Oriflame. Dodatkowo otrzymasz premie od
wyników sprzedaży dokonanej przez kolejne osoby, które zaproszą do klubu
Twoi konsultanci.
Porozmawiaj ze sponsorem, jak najlepiej prezentować innym możliwości
oferowane przez Oriflame.
W miarę rozwoju biznesu zyskujesz coraz więcej: rabaty, premie, bonusy,
dodatkowe gratyfikacje, zaproszenia na konferencje i wspaniałe wycieczki do
egzotycznych krajów.
http://oriflame.pl/earnMoney/contents/HowToMakeMoney
.jhtml
============

Niestety nie ma tu miejsca na wspanialomyslne i czyste intencje, ktore
ladnie okreslilas piszac:
[...]

Bozenka :-)
sloneczna miodzio dziewczyna

1. Data: 2005-01-08 16:02:26

Od: "Lukrecja" <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bozena" napisał w wiadomości >

> Niestety, Lukrecjo, ale monice chodzilo tylko i wylacznie o
> zarobkowanie... W Oriflame to sie nazywa sponsorowanie... Na ich stronie
> jest tak:

Wiem Bożenko co jest na ich stronie :-)

> [...]
> zapisaniem się do Klubu Oriflame, aby samodzielnie kupować tam kosmetyki
> bez 30 % marży i mieć możliwość uczestniczenia w darmowych szkoleniach

Sądzę, że to, iż sponsorowi może to przynieść jakieś korzyści, nie zmienia
faktu, że oferta może być interesująca . Na pewno przystępując do tego klubu
nic nie stracisz, a członkowstwo niesie za sobą wiele korzyści, przy których
styczniowa opłata wpisowa (9,90) to naprawdę niewiele.

Pozdrawiam - Lukrecja
www.my.oriflame.pl/pruszkow

pilnie szukam puder chanel -opakowanie !!
Aloes-co mozna z niego "zrobic"?
Soczewki
Gdzie bardzo tanie buty w Stolicy?
uv gel problem, nie twardnieje