Re: Orzeszki ziemne na MM

Data: 2002-12-23 10:15:54
Temat: Re: Orzeszki ziemne na MM
Od: "melaine" <m...@w...poczta.onet.pl>

Użytkownik "Kafka" <i...@N...pl> napisał w wiadomości
news:au6n77$dee$1@news.tpi.pl

> I jaka jest roznica dla diety miedzy w/w light a zwyklymi solonymi nie
> light.

Nie widziałam tych orzeszków (napisów na opakowaniu raczej),
ale tak sobie myślę, że chodzi o tłuszcz na jakim są prażone.
Bo o ile tłuszczyk z samych orzeszków jest MM poprawny
to już jakiś inny olej ( i poddany obróbce cieplnej)
już nie jest MM.
Natomiast jeszcze sobie myślę, czy nie jest to
podobna historia jak z marchewką (gotowana a surowa).
Przecież orzeszki są prażone, więc czy nie podwyższa się ich IG?
Czekam na odpowiedzi razem z Tobą :)

Te orzeszki zamierzasz jeść na kolację czy jak?

--
Pozdrowienia
Mel.