Re: Osika-czym zwalczyć?

Data: 2004-07-25 17:40:46
Temat: Re: Osika-czym zwalczyć?
Od: "silvia" <m...@p...onet.pl>

> Jesli 10 osik zajmowalo 1/3 powierzchni dzialki, to dzialka nie taka duza.
> Ja bym w takim wypadku chwasty wyrywal recznie, a zostawial to, co mi
> sie podoba. Oczywiscie jest takze mozliwosc (ktorej osobiscie nie lubie)
> zniszczenia wszystkiego i sadzenia od zera.

Rzecz gustu. Jeśli tak bardzo lubisz wyrywać chwasty ręcznie to zapraszam do
mnie, chętnie zostawie Cie samego na działce i wyrywaj sobie te chwasty ile
zechcesz. Działka może mała może duża zależy jak kto do tego podchodzi ale
WŁASNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (tylo że te osiki nie rosły jedna koło drugiej
więć miejsce które zajmowały uogólniłam} Poza tym lubie sadzić od zera a co
tam.

Pozdrawiam
silvia