Oskarżam!

11. Data: 2018-12-27 00:28:21

Temat: Re: Oskarżam!
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Naziści, to obcy, którzy zniewolili intelektualnie Naród Niemiecki.
> Istnieje teoria, że mają gdzieś na Kaukazie portal przez który
> przechodzą od naszego Świata.
>
> "Przywódcami zbrodniczej, nazistowskiej III Rzeszy niemieckiej byli
> żydzi. Główny (obok Hitlera) ideolog narodowego socjalizmu, Alfred
> Rosenberg - twórca teorii ,,Rasy Wyższej" - był Żydem."
> https://wolna-polska.pl/wp-content/uploads/2013/09/a
13.jpg
> https://wolna-polska.pl/wiadomosci/udzial-zydow-w-na
zistowskim-aparacie-terroru-2013-09

> i dalej, cała lista wysokich urzędników Drittes Reich.
>

> Naród Niemiecki, to wielki i wspaniały Naród, który jak inne wspaniałe
> Narody, zdolny jest do altruizmu i tworzenia rzeczy pięknych.
> Ale, jak w każdym Narodzie, istnieje określona grupa jednostek, które są
> degeneratami. To druga po Słowianach, grupa etniczna, która odniosła
> najliczniejsze straty ludzkie podczas II wojny.
> Dzisiejszy najazd dzikiej czerni na europejskie kraje, przede wszystkim
> germańskie, ma zapobiec moralnej odbudowie i ponownie zradykalizować
> nastroje.

Dla wielu moze to byc szok, ale ta para to byli rowniez Zydzi!
https://tinyurl.com/y7tdeghy

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

12. Data: 2018-12-27 00:32:58

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 27 grudnia 2018 00:28:22 UTC+1 użytkownik silvio balconetti napisał:

13.jpg
zistowskim-aparacie-terroru-2013-09

> Dla wielu moze to byc szok, ale ta para to byli rowniez Zydzi!
> https://tinyurl.com/y7tdeghy

Wśród Żydów są ludzie i ludziska.
A Naziści to po prostu kolejna mutacja Yetisynów, o których pisał Szukalski.

13. Data: 2018-12-27 00:37:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> [...]
>
> Wśród Żydów są ludzie i ludziska.
> A Naziści to po prostu kolejna mutacja Yetisynów, o których pisał Szukalski.

Yassssne. Przybyli i zmutowali niewiniątka niemieckie! :->

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

14. Data: 2018-12-27 00:56:17

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-27 00:28, silvio balconetti wrote:

13.jpg
zistowskim-aparacie-terroru-2013-09

> Dla wielu moze to byc szok, ale ta para to byli rowniez Zydzi!
> https://tinyurl.com/y7tdeghy

To byli ówczesni 'hippisi'.
Propagowali wiedzę, która umożliwia każdemu indywidualny kontakt ze Stwórcą.

https://www.youtube.com/results?search_query=Siergie
j+Nikolajewicz+Lazariew

15. Data: 2018-12-27 01:02:29

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-27 00:56, Ilona wrote:

> [...]
zistowskim-aparacie-terroru-2013-09

> To byli ówczesni 'hippisi'.
> Propagowali wiedzę, która umożliwia każdemu indywidualny kontakt ze

np to: https://www.youtube.com/watch?v=LdDCt5QEt-w
//wszystko już było

16. Data: 2018-12-27 09:47:15

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-26 o 23:16, XL pisze:

> Nie, nie należy. ,,Naród niemiecki" entuzjastycznie popierał zapędy Hitlera
> do panowania nad światem, bardzo mu się podobała wizja bycia narodem panów
> i dlatego zupełnie dobrowolnie fuehrerowi hailował, oddawał swoje dzieci na
> śmierć za niego i bez najmniejszego przymusu korzystał z darmowych
> niewolników z Europy Wschodniej - nikt bauerowi ani fabrykantowi ich nie
> wmuszał ani nie rozliczał z traktowania ich gorzej niż bydło!
> Naziści to byli NIEMCY I współpracujący ŻYDZI

Czemu akurat uparłaś się na Żydów? Przecież Polacy (i nie tylko Polacy)
również z nazistami współpracowali.
Fobie można leczyć.

> - a nie jacyś bliżej
> nieokreślonej narodowości przybysze z obcej galaktyki, którzy to o zgrozo w
> pierwszej kolejności rzucili się na biedny uciśniony, niewinny ,,naród
> niemiecki"!
> Nazizm to dzieło niemieckiego narodu i nie pozwolę na zakłamywanie
> historii!

Ludzie w Polsce popierający pislam i zapisujący się do narodowców,
również nie są przybyszami z obcej galaktyki o nieokreślonej
narodowości. Niby znają historię (a przynajmniej część z nich), ale są
za głupi żeby wyciągnąć wnioski.
Gorzej, spora część z nich kumpluje się z tymi, którzy nadal Hitlerowi
hailują (i pieką torciki z wafelkami na urodziny Hitlera), zapraszają
swoich zagranicznych faszystowskich kumpli do Polski. Używają
propagandy, retoryki i dokładnie tych samych argumentów co faszyści, ale
jak nazwiesz ich faszystami, to płaczą i są oburzeni. To nie przybysze z
obcej galaktyki, to zwykły syf w głowie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

17. Data: 2018-12-27 09:49:45

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-26 o 23:59, Ilona pisze:

> Naziści, to obcy, którzy zniewolili intelektualnie Naród Niemiecki.
> Istnieje teoria, że mają gdzieś na Kaukazie portal przez który
> przechodzą od naszego Świata.

Dobre :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

18. Data: 2018-12-28 00:28:50

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Wśród Żydów są ludzie i ludziska.
> A Naziści to po prostu kolejna mutacja Yetisynów, o których pisał Szukalski.

Sa rozne opinie na temat pochodzenia Jezusa.

1) Znalazlem opinie, ze nazwa plemienia Izraelitow pochodzi od
germanskiego plemienia, ktore przenioslo sie do Galilei (Gallien), a
ktore przejeli Hebrajczycy zeby uznac sie za wybranych przez Boga. Tak
wiec Jezus mogl byc Aryjczykiem - Germanen.

2) >Nie ma najmniejszego dowodu na to, że jego rodzice byli żydowskiego
pochodzenia. Galilejczycy mieli niewątpliwie jakąś część krwi aryjskiej,
a na dodatek: pierwiastek aryjski manifestuje się wyraziście w naukach
Chrystusa, w jego ofiarności, w braku egoizmu czy zachłanności lub ducha
przekupstwa...<

3) Jezus i apostolowie byli Celtami.
--
saluto