Ostre noże

1. Data: 2008-01-13 19:29:56

Temat: Ostre noże
Od: "ciupa" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czy ktoś mogłby pojecić jakieś ostre i dobrze wykonane noże kuchenne w
przystępnej cenie? Mogą być jakieś oferty z allego lub innych sklepów
internetowych.
Pozdrawiam Darek

2. Data: 2008-01-13 19:43:24

Temat: Re: Ostre noże
Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ciupa" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Czy ktoś mogłby pojecić jakieś ostre i dobrze wykonane noże kuchenne w
> przystępnej cenie? Mogą być jakieś oferty z allego lub innych sklepów
> internetowych.

Ja noze kupuje u ruskich na targu w Tomaszowie. Jak sie stepia - kupuje nowe
;-)

sz.

3. Data: 2008-01-13 19:58:21

Od: marder <a...@d...ci> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Jan 2008 20:29:56 +0100, ciupa napisał(a):

> Witam.
> Czy ktoś mogłby pojecić jakieś ostre i dobrze wykonane noże kuchenne w
> przystępnej cenie?

Używam przede wszystkim noży Chifa, ale niezłe są też noże Polkars

pozdrawiam
marder

4. Data: 2008-01-13 20:04:09

Od: Felinity <f...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W piękny dzień - Sun, 13 Jan 2008 20:29:56 +0100, urocza istota znana
wszem jako ciupa napisała:

> Witam.
> Czy ktoś mogłby pojecić jakieś ostre i dobrze wykonane noże kuchenne w
> przystępnej cenie? Mogą być jakieś oferty z allego lub innych sklepów
> internetowych.

Fiskars - przystępne ceny (od 20 PLN w górę) - dostępne na przykład w
Makro, na Allegro lub na http://sztucce.neostrada.pl/ <- sklep sprawdzony
raz, więc to nie żaden "krzak".

Fel, co innych noży niż Fiskarsowe nie ma [a jak wiadomo 3-4 noże to
dopiero początek zestawu ^^]

--
http://felinity.jogger.pl/

5. Data: 2008-01-13 20:16:20

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Sty, 20:29, "ciupa" <d...@w...pl> wrote:
> [...]
> Czy ktoś mogłby pojecić jakieś ostre i dobrze wykonane noże kuchenne w
> przystępnej cenie? Mogą być jakieś oferty z allego lub innych sklepów

Polecam elektryczną ostrzałkę do noży firmy Conrad - z mokrym
kamieniem i ostrzałką do noży z ostrzem zębatym (falistym).

6. Data: 2008-01-13 20:38:54

Od: "Kazimierz" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam cala serie Polkars.
kiedys kupilismy rodzinnie kilkadziesiat sztuk i zamawialismy w samym
Polkarsie. Jak dla mnie sa super. Na liscie byly tez "stolowe" za kilka pln
w zalozeniu ze beda takie "do wszystkiego" i od 2 lat naprawde sa.

7. Data: 2008-01-13 20:43:10

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Sty, 21:16, Panslavista <p...@w...pl> wrote:

> Polecam elektryczną ostrzałkę do noży firmy Conrad - z mokrym
> kamieniem i ostrzałką do noży z ostrzem zębatym (falistym).

Uniwersalne urządzenie do ostrzenia

nr art. 826723-08
[Katalog Conrad 2008, str. 461]
Cena: 249,00 zł

http://www.conrad.pl/

8. Data: 2008-01-13 20:47:46

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Sty, 21:43, Panslavista <p...@w...pl> wrote:

> Uniwersalne urządzenie do ostrzenia
>
> nr art. 826723-08
> [Katalog Conrad 2008, str. 461]
> Cena: 249,00 zł
>
> http://www.conrad.pl/

Korekta: ta wersja nie ostrzy faliście.

9. Data: 2008-01-13 22:39:04

Od: Ola Żyszkowska <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Felinity pisze:
> W piękny dzień - Sun, 13 Jan 2008 20:29:56 +0100, urocza istota znana

> Fiskars - przystępne ceny (od 20 PLN w górę) - dostępne na przykład w
> [...]

ehm, ehm. Zdecydowanie żaden krzak, normalny dystrybutor
zaopatrujący się bezpośrednio w Fiskarsie...

Oprócz tego, jeszcze www.probis.net albo www.otkar.com.pl

A noże, nie da się ukryć, całkiem niezłe :)

--
Pozdrawiam cieplutko,
Ola Żyszkowska i Koty

10. Data: 2008-01-13 23:19:52

Od: "Darek" <b...@z...gdynia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy ktoś mogłby pojecić jakieś ostre i dobrze wykonane noże kuchenne w
> przystępnej cenie? Mogą być jakieś oferty z allego lub innych sklepów

Tylko i wyłącznie www.solingen.pl

pozdrawiam,
darek

Re: Malakser