Ostre noże

21. Data: 2008-01-15 21:15:06

Temat: Re: Ostre noże
Od: pwk <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak pisze:

> http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=niestety
> pozdr. Jerzy

daruj sobie, zjadło mi "niestety amerykance nawalili już raz"
aha, i poprosze o brak pouczen o literówkach, interpunkcji itp
też pozdrawim pwk

22. Data: 2008-01-16 16:08:53

Od: Edward Kniażycki <e...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

pwk pisze:
> Dzięki, czekam.. ale i sam pogrzebię :)
> Nawet jedną taką ciekawa stronkę znalazłem, choć wolałbym u samych
> japońców, oni bardziej pewni w wysyłce niestety
kupowałem w sklepie na eBay'u, niestety, nie umiem przypomnieć sobie
jego nazwy - coś jak "knives'r'us" lub "scissors'n'knives". Jeżeli
chodzi o same zakupy w USA kupowałem już wiele rzeczy i zawsze
dochodziły bez problemu. Zazwyczaj przez USPS.
Ed.

--
Pisząc do mnie usuń zbędne słowo z adresu

23. Data: 2008-01-16 20:02:19

Od: pwk <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Edward Kniażycki pisze:
> [...]
> chodzi o same zakupy w USA kupowałem już wiele rzeczy i zawsze
> dochodziły bez problemu. Zazwyczaj przez USPS.

Dzięki, jakoś se to wygrzebie :)

24. Data: 2008-01-16 20:58:33

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pwk napisał(a):