Ostrokrzew

1. Data: 2004-06-20 17:32:50

Temat: Ostrokrzew
Od: "Maciej Donotek" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam w ogródku ostrokrzew. Ladny krzaczek. Niestety ma coraz wiecej zóltych
lisci i generalnie wyglada na slabujacego. Chcialbym mu pomoc choc to facet
i czerwonych jagod po nim nie oczekuje. Spryskalem go nawozem, podlewam,
wyczyscilem mu dokola z trawy nawet zeby go nic nie przyduszalo. Co jeszcze
mozna zrobic? Czuje slabosc do badylka. Moze sa jakies witryny dedykowane
ostrokrzewom?

--
Pozdrowienia
Maciej

2. Data: 2004-06-20 21:07:54

Temat: Re: Ostrokrzew
Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Donotek" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Mam w ogródku ostrokrzew. Ladny krzaczek. Niestety ma coraz wiecej zóltych
> lisci i generalnie wyglada na slabujacego.>
> [...]

Przyłączam się do tego tematu.
Mój "facecik" też coś blednie i opadają mu listki. Ale dobrze pyli, bo wokół
kobitki maja czerwone kuleczki ;-)
Chętnie bym pomogła biedaczkowi bo żałośnie wygląda ... :-(

Serdecznie Miłka

3. Data: 2004-06-20 21:12:45

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jeszcze
| mozna zrobic? Czuje slabosc do badylka. Moze sa jakies witryny dedykowane

A nie ma przypadkiem za sucho? Bo u siebie obserwuję, że po paru dniach
suszy w maju ostrokrzew gwałtownie zrzuca stare liście (żółkną i lecą).
Można jeszcze
wyściółkować - też korzystnie reagują.
W kategoriach żartobliwych - może za partnerką tęskni? :-)

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2004-06-21 23:08:42

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> A nie ma przypadkiem za sucho? Bo u siebie obserwuję, że po paru dniach
> suszy w maju ostrokrzew gwałtownie zrzuca stare liście (żółkną i lecą).

Sucho? Podczas tegorocznego lata? Ja to bym stawiala raczej na zagniwanie
korzeni! :)

Elfir

5. Data: 2004-06-22 04:17:16

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"miłka" <m...@t...pl> wrote in message

> Mój "facecik" też coś blednie i opadają mu listki. Ale dobrze pyli, bo
wokół
> kobitki maja czerwone kuleczki ;-)

Nie ma sie co dziwic jego stanowi - wypstrykal sie ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

6. Data: 2004-06-22 05:47:05

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elfir" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

| Sucho? Podczas tegorocznego lata? Ja to bym stawiala raczej na zagniwanie
| korzeni! :)

Akurat u mnie ma za sucho, wystarczą dwa dni upału po największej ulewie. Za
dużo starych już krzewów wokół.

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2004-06-22 06:50:02

Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

Podoba mi sie ostrokrzew, czy ktos moglby cos wiecej napisac o tej roslinie?
W sklepie widzialem cene 20zl/krzak, to troche duzo, a jeszcze widze ze
powinny byc dwa (meski i zenski) - czy one roznia sie wygladem?
Marx

8. Data: 2004-06-22 07:26:16

Od: "milka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Marx" <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> napisal w
wiadomosci news:cb8kr5$lch$1@atlantis.news.tpi.pl...
> a jeszcze widze ze
> powinny byc dwa (meski i zenski) - czy one roznia sie wygladem?
> Marx

Róznia sie kwiatami, jeden ma pylek a drugi slupek. Zreszta zobacz sam.

http://www.superogrod.pl/?dz=0050&id=345&xxl=ac0a7d2
00136d769009435d3e55d826
7

Serdecznie Milka

PS.: To sa moje zdjecia

9. Data: 2004-06-22 08:19:10

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elfir" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Sucho? Podczas tegorocznego lata? Ja to bym stawiala raczej na zagniwanie
> korzeni! :)

Masz chyba rację:-((U mnie ma ciągle mokro i jeden juz "kaput":-(a drugi
żółknie.

Gosia

10. Data: 2004-06-22 08:24:42

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> W sklepie widzialem cene 20zl/krzak, to troche duzo, a jeszcze widze ze
> powinny byc dwa (meski i zenski) - czy one roznia sie wygladem?

Ja placilam za takie ok 50 cm 10 zl.

Gosia, z osamotnionym ostrokrzewem

Lakomczuchy zajace
turzyca